Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6191
Title: | Підготовка майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Other Titles: | Подготовка будущих педагогов к работе с детьми с особыми образовательными потребностями Preparing future teachers to work with children from special educational needs |
Authors: | Голуб, Н. М. Перлова, В. В. Golub, N. Perlova, V. |
Keywords: | підготовка педагогів діти особливі освітні потреби інклюзивна форма навчання загальноосвітні навчальні заклади подготовка педагогов дети особые образовательные потребности инклюзивная форма обучения общеобразовательные учебные заведения training of teachers children special educational needs inclusive form of education general educational institutions |
Issue Date: | 27-Sep-2019 |
Publisher: | ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Голуб Н.М. Підготовка майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / Н. М. Голуб, В. В. Перлова // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., Чернігів, 27–28 верес. 2019 р. / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. – Чернігів, 2019. – С. 275–278. |
Abstract: | У даній статті розглянуто підготовку майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Спроможність педагога бути толерантним, спроможним створювати позитивно-емоційну атмосферу для успішної роботи й взаємодії всіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, є показником як його вихованості, так і професійної відповідності. В данной статье рассмотрена подготовка будущих педагогов к работе с детьми с особыми образовательными потребностями. Способность педагога быть толерантным, способным создавать позитивно-эмоциональную атмосферу для успешной работы и взаимодействия всех детей, в том числе детей с особыми образовательными потребностями, является показателем как его воспитанности, так и профессионального соответствия. This article considers the preparation of future teachers to work with children with special educational needs. The teacher's ability to be tolerant, able to create a positive-emotional atmosphere for successful work and interaction of all children, including children with special educational needs, is an indicator of both his/her upbringing and professional compliance. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6191 |
Appears in Collections: | Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Голуб Н. М., Перлова В. В. .pdf | 703.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.