Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5961
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ В КНР
Інші назви: ПРОБЛЕМА ФОРМИРОВАНИЯ МЕДИАГРАМОТНОСТИ СТУДЕНТОВ КОЛЛЕДЖЕЙ В КНР
THE PROBLEM OF STUDENT MEDIA LITERACY FORMATION COLLEGES IN THE PRC
Автори: Лі, Цянье
Ли, Цянь
Li, Tsiane
Ключові слова: медіаосвіта
медіагрaмотність
освіта в Китаї
магістерські роботи
медиаобразование
медиагрaмотнисть
образование в Китае
магистерские работы
media education
media literacy
education in China
master's work
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Лі Цянье. Проблема формування медіаграмотності студентів коледжів в КНР / Лі Цянье // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 93–95.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто необхідність розвитку медіaгрaмотності нa всіх освітніх ступенях. Суб'єктами досліджень з сучасної китайської медіаграмотності є: працівники засобів масової інформації, студенти коледжів, підліткі, громадяни та фермери. Різні теми досліджень відображають різні вимоги до медіаграмотності, а також представляють різні моделі побудови дискурсу в академічній галузі досліджень. На шляху до формування медіаграмотності студентів коледжів КНР науковці розглядають різні комплексні підходи та методи навчання. Студенти повинні активно вчитися і накопичувати знання про медіаграмотність, скористатися різними стажуванням, соціальними практиками для поглиблення свого розуміння особливостей різних засобів масової інформації на практиці. В статье рассмотрена необходимость развития медиaгрaмотности нa всех образовательных ступенях. Субъектами исследований современной китайской медиаграмотности являются: работники средств массовой информации, студенты колледжей, подростки, граждане и фермеры. Различные темы исследований отражают различные требования к медиаграмотности, а также представляют различные модели построения дискурса в академической области исследований. На пути к формированию медиаграмотности студентов колледжей КНР ученые рассматривают различные комплексные подходы и методы обучения. Студенты должны активно учиться и накапливать знания о медиаграмотности, воспользоваться различными стажировками, социальными практиками для углубления своего понимания особенностей различных средств массовой информации на практике. The article considers the need to develop media literacy at all educational levels. The subjects of research on modern Chinese media literacy are: media workers, college students, adolescents, citizens and farmers. Different research topics reflect different requirements for media literacy, as well as present different models of discourse construction in the academic field of research. On the way to the formation of media literacy of Chinese college students, scientists are considering various integrated approaches and teaching methods. Students must actively learn and accumulate knowledge about media literacy, use different internships, social practices to deepen their understanding of the features of different media in practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5961
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лі Цянье. Проблема формування.pdf944.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.