Мовленнєва професійна підготовка студентів у системі філологічних дисциплін

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-06-23
Автори
Джежелей, О. В.
Дьякова, Ю. С.
Левандовська, Г. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Іnternational Science Group
Анотація
У статті наведена історична ретроспектива вирішення завдань мовленнєвої підготовки в процесі навчання, окреслено напрямки, які визначають характер проблеми в навчальному процесі, запропонований варіант інтенсифікації підготовки студентів у галузі засвоєння практики професійного мовлення. В статье приведена историческая ретроспектива решения задач речевой подготовки в процессе обучения, определены направления, которые определяют характер проблемы в учебном процессе, предложен вариант интенсификации подготовки студентов в области освоения практики профессиональной речи. The article shows a historical retrospective of solving problems of speech training in the learning process, identifies the directions that determine the nature of the problem in the educational process, suggests a variant of intensifying the training of students in the field of mastering the practice of professional speech.
Опис
Ключові слова
мова, мовлення, література, методика, підготовка вчителя, спецкурси, мовленнєва творчість, речь, произношение, литература, подготовка учителя, спецкурсы, речевое творчество, speech, language, literature, methodology, teacher training, special courses, speech creativity
Цитування
Dzhezhelei O. Мовленнєва професійна підготовка студентів у системі філологічних дисциалін / O. Dzhezhelei, Y. Diakova, H. Levandovska // Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities : collective monograph / Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. – С. 419–425.