Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5942
Title: Впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів: досвід та перспективи
Other Titles: Внедрение смешанного обучения в подготовке будущих учителей: опыт и перспективы
Introduction of blended learning in the training of future teachers: experience and prospects
Authors: Пономарьова, Н. О.
Keywords: дистанційна освіта
змішане навчання
заклади вищої педагогічної освіти
умови впровадження змішаного навчання
дистанционное образование
смешанное обучение
учреждения высшего педагогического образования
условия внедрения смешанного обучения
distance education
blended learning
institutions of higher pedagogical education
conditions of introduction of changed learning
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра
Citation: Пономарьова Н. О. Впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів: досвід та перспективи / Н. О. Пономарьова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 123–126.
Abstract: На підставі аналізу досвіду змішаного навчання на фізико-математичному факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди встановлено умови його запровадження у закладах вищої педагогічної освіти (підготовка викладачів, вибір моделі, розробка навчально-методичного забезпечення,реалізації усіх складових освітнього процесу, супровід змішаного навчання). На основании анализа опыта смешанного обучения на физико-математическому факультету ХНПУ имени Г. С. Сковороды установлены условия его введения в учреждениях высшего педагогического образования (подготовка преподавателей, выбор модели, разработка учебно-методического обеспечения, реализации всех составляющих образовательного процесса, сопровождение смешанного обучения). Based on the analysis of the experience of blended learning at the Faculty of Physics and Mathematics of G.S. Skovoroda KhNPU, the condition of its introduction in institutions of higher pedagogical education (teacher training, choice of models, development of educational and methodological support, implementation of all components of the educational process, support of blended learning) .
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5942
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пономарьова Н. О. .pdf773.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.