Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5909
Title: Дистанційне навчання як інноваційна форма професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів
Other Titles: Дистанционное обучение как инновационная форма профессиональной подготовки современного учителя начальных классов
Distance learning as an innovative form of professional training of a modern primary school teacher
Authors: Довженко, Т. О.
Небитова, І. А.
Keywords: дистанційне навчання
підготовка майбутніх учителів
початкові класи
онлайн-освіта
групові форми роботи
дистанционное обучение
подготовка будущих учителей
начальные классы
онлайн-образование
групповые формы работы
distance learning
training of future teachers
primary classes
online education
team-work
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра
Citation: Довженко Т. В. Дистанційне навчання як інноваційна форма професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів / Т. В. Довженко, І. А. Небитова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 94–97.
Abstract: У статті розглянуто проблему дистанційного навчання як інноваційної форми професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів. Визначено сутність поняття«дистанційна освіта»та окреслено його переваги. Охарактеризовано основні аспекти професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів в умовах дистанційного навчання. В статье рассмотрена проблема дистанционного обучения как инновационной формы профессиональной подготовки современного учителя начальных классов. Определена сущность понятия «дистанционное образование» и обозначены его преимущества. Охарактеризованы основные аспекты профессиональной подготовки современного учителя начальных классов в условиях дистанционного обучения. The problem of distance learning as an innovative form of training a modern primary school teacher has been considerd in the article. The essence of the concept «distance education» has been defined and its advantages outlined. The main aspects of ocupational training of a modern primary school teacher in the conditions of distance learning have been described.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5909
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Довженко Т. О., Небитова І. А. .pdf786.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.