Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5895
Назва: Дитинство та розвиток дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій
Інші назви: Детство и развитие ребенка с точки зрения различных научных подходов и теорий
Childhood and child development in terms of various scientific approaches and theories
Автори: Лупаренко, С. Є.
Ключові слова: дитина
дитинство
біогнетичний підхід
соціогенетичний підхід
персоногенетичний підхід
теорії когнітивного напряму
ребенок
детство
биогенетический подход
социогенетический подход
персоногенетический подход
теории когнитивного направления.
child
childhood
biogenetic approach
sociogenetic approach
personogenetic approach
theories of cognitive direction
Дата публікації: 31-бер-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Бібліографічний опис: Лупаренко С. Е. Дитинство та розвиток дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій / С. Е. Лупаренко // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 39–41.
Короткий огляд (реферат): У тезах розкриваються погляди на дитинство та особливості розвитку дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій: біогенетичного (теорія рекапітуляції, психоаналітична теорія), соціогенетичного та персоногенетичного підходів, теорій когнітивного напряму. В тезисах раскрываются взгляды на детство и особенности развития ребенка с точки зрения различных научных подходов и теорий: биогенетического (теория рекапитуляции, психоаналитическая теория), социогенетичного и персоногенетичного подходов, теорий когнитивного направления. The article presents the views on childhood and specific features of children's development according to the ideas of various scientific theories and approaches, namely: biogenetic approach (recapitulation theory, psychoanalytic theory), sociogenetic approach, personogenetic approach, theory of cognitive direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5895
ISBN: 978-617-7886-20-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лупаренко С. Є. .pdf766.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.