Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5895
Название: Дитинство та розвиток дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій
Другие названия: Детство и развитие ребенка с точки зрения различных научных подходов и теорий
Childhood and child development in terms of various scientific approaches and theories
Авторы: Лупаренко, С. Є.
Ключевые слова: дитина
дитинство
біогнетичний підхід
соціогенетичний підхід
персоногенетичний підхід
теорії когнітивного напряму
ребенок
детство
биогенетический подход
социогенетический подход
персоногенетический подход
теории когнитивного направления.
child
childhood
biogenetic approach
sociogenetic approach
personogenetic approach
theories of cognitive direction
Дата публикации: 31-мар-2021
Издательство: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Библиографическое описание: Лупаренко С. Е. Дитинство та розвиток дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій / С. Е. Лупаренко // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 39–41.
Краткий осмотр (реферат): У тезах розкриваються погляди на дитинство та особливості розвитку дитини з точки зору різних наукових підходів і теорій: біогенетичного (теорія рекапітуляції, психоаналітична теорія), соціогенетичного та персоногенетичного підходів, теорій когнітивного напряму. В тезисах раскрываются взгляды на детство и особенности развития ребенка с точки зрения различных научных подходов и теорий: биогенетического (теория рекапитуляции, психоаналитическая теория), социогенетичного и персоногенетичного подходов, теорий когнитивного направления. The article presents the views on childhood and specific features of children's development according to the ideas of various scientific theories and approaches, namely: biogenetic approach (recapitulation theory, psychoanalytic theory), sociogenetic approach, personogenetic approach, theory of cognitive direction.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5895
ISBN: 978-617-7886-20-3
Располагается в коллекциях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лупаренко С. Є. .pdf766.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.