Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВороніна, М. С.-
dc.contributor.authorКозир, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2021-08-31T08:19:51Z-
dc.date.available2021-08-31T08:19:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВороніна М. С. Історичне місце жінки у шкільних підручниках з фізики / М. С. Вороніна, Ю. Г. Козир // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільних дисциплін : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.]. – Харків, 2020. – Вип. 12. – С. 136–138.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871-
dc.description.abstractПрофорієнтація достатньо серйозно починається зі шкільних років і однією з її форм є шкільний підручник, де ще з І ступені в закладі освіти починають знайомити за допомогою малюнків із професіями. На сьогодні, більшість наочного матеріалу більш-менш уже гендерно збалансовано, тому є сенс проаналізувати зміст підручників із фізики, причому спрямувати дослідницькі лінзи на таку міждисциплінарну деталь як історичні постаті в даній науці. Профориентация достаточно серьезно начинается со школьных лет и одной из ее форм является школьный учебник, где еще с I степени в учебном заведении начинают знакомить с помощью рисунков с профессиями. На сегодня, большинство наглядного материала более или менее уже гендерно сбалансировано, поэтому есть смысл проанализировать содержание учебников по физике, причем направить исследовательские линзы на такую ​​междисциплинарную деталь как исторические фигуры в данной науке.Career guidance begins quite seriously in the school years and one of its forms is a school textbook, where from the first degree in the educational institution begin to get acquainted with the drawings with professions. Today, most visual material is more or less gender-balanced, so it makes sense to analyze the content of physics textbooks, and to direct research lenses to such an interdisciplinary detail as historical figures in this science.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectгендерний аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectфізикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectфізикиняuk_UA.UTF-8
dc.subjectшкільні підручникиuk_UA.UTF-8
dc.subjectгендерный аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectфизикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectфизикиняuk_UA.UTF-8
dc.subjectшкольные учебникиuk_UA.UTF-8
dc.subjectgender aspectuk_UA.UTF-8
dc.subjectphysicsuk_UA.UTF-8
dc.subjectphysicistuk_UA.UTF-8
dc.subjectschool textbooksuk_UA.UTF-8
dc.titleІсторичне місце жінки у шкільних підручниках з фізикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИсторическое место женщины в школьных учебниках физикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeHistorical mice of a woman at school children from physicsuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вороніна М. С. ІСТОРИЧНЕ МІСЦЕ ЖІНКИ У ШКІЛЬНИХ.pdf722.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.