Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Назва: Історичне місце жінки у шкільних підручниках з фізики
Інші назви: Историческое место женщины в школьных учебниках физики
Historical mice of a woman at school children from physics
Автори: Вороніна, М. С.
Козир, Ю. Г.
Ключові слова: гендерний аспект
фізика
фізикиня
шкільні підручники
гендерный аспект
физика
физикиня
школьные учебники
gender aspect
physics
physicist
school textbooks
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Вороніна М. С. Історичне місце жінки у шкільних підручниках з фізики / М. С. Вороніна, Ю. Г. Козир // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільних дисциплін : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.]. – Харків, 2020. – Вип. 12. – С. 136–138.
Короткий огляд (реферат): Профорієнтація достатньо серйозно починається зі шкільних років і однією з її форм є шкільний підручник, де ще з І ступені в закладі освіти починають знайомити за допомогою малюнків із професіями. На сьогодні, більшість наочного матеріалу більш-менш уже гендерно збалансовано, тому є сенс проаналізувати зміст підручників із фізики, причому спрямувати дослідницькі лінзи на таку міждисциплінарну деталь як історичні постаті в даній науці. Профориентация достаточно серьезно начинается со школьных лет и одной из ее форм является школьный учебник, где еще с I степени в учебном заведении начинают знакомить с помощью рисунков с профессиями. На сегодня, большинство наглядного материала более или менее уже гендерно сбалансировано, поэтому есть смысл проанализировать содержание учебников по физике, причем направить исследовательские линзы на такую ​​междисциплинарную деталь как исторические фигуры в данной науке.Career guidance begins quite seriously in the school years and one of its forms is a school textbook, where from the first degree in the educational institution begin to get acquainted with the drawings with professions. Today, most visual material is more or less gender-balanced, so it makes sense to analyze the content of physics textbooks, and to direct research lenses to such an interdisciplinary detail as historical figures in this science.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вороніна М. С. ІСТОРИЧНЕ МІСЦЕ ЖІНКИ У ШКІЛЬНИХ.pdf722.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.