ТЕХНІКИ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В РОБОТІ ПРАВООХОРОНЦІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація
Актуальність статті полягає в тому, що робота правоохоронців є напруженою і складною, вимагає якісної їхньої підготовки не лише з фахових, але й людинознавчих дисциплін. Доцільність статті обумовлена наявною суперечністю між потребами працівників правоохоронної діяльності щодо захисту власного життя і збереження здоров’я та недостатньо високим рівнем їхньої підготовки до професійної самореалізації та її компонентів (самопізнання, самозбереження, самоконтроль, самоменеджмент). Метою статті – розробляння та використання технік самоменеджменту в роботі правоохоронців на прикладі новітніх підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Визначено самоменеджмент як сукупність раціональних методів і організаційних важелів управління власною працею та необхідною складовою професійної самореалізації правоохоронців. Розкрито зміст самоменджменту, як: планування, організація, мотивація, контроль, реалізація якого забезпечує життєздатність і виконання правоохоронцями професійних обов’язків. Акцентовано на тому, що самомотивація є рушійною силою професійної самореалізації працівників правоохоронної сфери та головним чинником самоменджменту. Потреби змінювати себе на краще виявляються у позитивному ставленні правоохоронців до професійної діяльності, задоволенні ними власними процесами самозростання та кар’єрного росту. Розроблено авторський сценарій відео-курсу на тему «Самоменеджмент у роботі правоохоронців» з метою оволодіння курсантами основами самоменеджменту та відповідними техніками самовпливу, формування готовності правоохоронців діяти в екстрених умовах. Такий курс можна використовувати під час аудиторних занять, самопідготовки, в роботі гуртків. Перспективами подальшого дослідження є розробка методичних рекомендацій до розробляння і застосування технік самоменджменту в освітньому процесі закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання для курсових офіцерів, викладачів і курсантів. Актуальность статьи заключается в том, что работа правоохранительных органов является напряженной и сложной, требует качественной их подготовки не только по профессиональным, но и человековедческим дисциплинам. Целесообразность статьи обусловлена имеющимся противоречием между потребностями работников правоохранительной деятельности по защите собственной жизни и сохранения здоровья и недостаточно высоким уровнем их подготовки к профессиональной самореализации и ее компонентов (самопознание, самосохранение, самоконтроль, самоменеджмент). Целью статьи - разработки и использования техник самоменеджмента в работе правоохранителей на примере новейших подходов к организации образовательного процесса в учреждениях высшего образования со специфическими условиями обучения. Определен самоменеджмент как совокупность рациональных методов и организационных рычагов управления собственной работой и как необходимая составляющая профессиональной самореализации правоохранителей. Раскрыто содержание самоменджмента, как: планирование, организация, мотивация, контроль, реализация которого обеспечивает жизнеспособность и выполнения правоохранителями профессиональных обязанностей. Акцентировано на том, что самомотивация является движущей силой профессиональной самореализации работников правоохранительной сферы и главным фактором самоменджмента. Потребности изменять себя к лучшему проявляются в положительном отношении правоохранителей к профессиональной деятельности, удовлетворении собственными процессами самовозрастания и карьерного роста. Разработан авторский сценарий видео-курса по теме «Самоменеджмент в работе правоохранителей» с целью овладения курсантами основами самоменеджмента и соответствующими техниками самовоздействия, формирование готовности правоохранителей действовать в экстренных условиях. Такой курс можно использовать во время аудиторных занятий, самоподготовки, в работе кружков. Перспективами дальнейшего исследования является разработка методических рекомендаций к разработке и применению техник самоменджмента в образовательном процессе высших учебных заведений со специфическими условиями обучения для курсовых офицеров, преподавателей и курсантов. The relevance of the article is that the work of law enforcement is intense and complex, requires quality training not only in professional but also anthropological disciplines. The expediency of the article is due to the existing contradiction between the needs of law enforcement officers to protect their lives and health and insufficiently high level of their preparation for professional selfrealization and its components (self-knowledge, self-preservation, self-control, selfmanagement). The purpose of the article is to develop and use self-management techniques in the work of law enforcement officers on the example of the latest approaches to the organization of the educational process in higher education institutions with specific learning conditions. Self-management is defined as a set of rational methods and organizational levers for managing one's own work and a necessary component of professional selfrealization of law enforcement officers. The content of self-management is revealed, as: planning, organization, motivation, control, the implementation of which ensures the viability and performance of professional duties by law enforcement officers. Emphasis is placed on the fact that self-motivation is the driving force of professional self-realization of law enforcement officers and the main factor of self-management. The need to change oneself for the better is manifested in the positive attitude of law enforcement officers to their professional activities, their satisfaction with their own processes of self-growth and career growth. The author's script of a video course on "Self-management in the work of law enforcement officers" was developed in order to master the cadets of the basics of self-management and appropriate techniques of self-influence, the formation of law enforcement readiness to act in emergency conditions. This course can be used during classroom classes, self-training, in the work of clubs. Prospects for further research are the development of guidelines for the development and application of self-management techniques in the educational process of higher education institutions with specific learning conditions for course officers, teachers and cadets.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, правоохоронці, мотивація, освітній процес, педагогічні техніки, кар’єрне зростання, відео-курс, профессиональная подготовка, правоохранители, мотивация, образовательный процесс, педагогические техники, карьерный рост, видео-курс, professional training, law enforcement, motivation, educational process,, pedagogical techniques, career growth, video course
Цитування
Рибалко Л. С. Техніки самоменджменту в роботі правоохоронців / Л. С. Рибалко, Р. І. Черновол-Ткаченко, О. Загребельний // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. : Педагогіка : електрон. наук. фахове вид. / Укр. інженерно-пед. акад. – Харків, 2020. – Вип. 10 (19).