Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХлєбнікова, Т. М.-
dc.contributor.authorКошман, А. С.-
dc.date.accessioned2021-08-27T12:51:38Z-
dc.date.available2021-08-27T12:51:38Z-
dc.date.issued2021-06-18-
dc.identifier.citationХлєбнікова Т. М. Особливості управління адаптивною школою повного дня / Т. М. Хлєбнікова, А. С. Кошман // Scientific forum: theory and practice of research : I International Scientific and Theoretical Conference, Valencia, Kingdom of Spain, June18, 2021. – Valencia : European Scientific Platform, 2021. – Vol. 2. – Pp. 83–86.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-1-63848-585-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5847-
dc.description.abstractАдміністрація адаптивної школи повного дня ставить перед собою такі завдання: забезпечення якісного навчання в межах державних освітніх стандартів; формування зон розвитку школи (дослідницька робота, оволодіння новими педагогічними технологіями, освоєння нових експериментальних програм та ін.); залучення до управління школою батьків, перехід батьків з позиції клієнта в позицію партнера. Администрация адаптивной школы полного дня ставит перед собой следующие задачи: обеспечение качественного обучения в рамках государственных образовательных стандартов; формирования зон развития школы (исследовательская работа, овладение новыми педагогическими технологиями, освоение новых экспериментальных программ и др.) привлечение к управлению школой родителей, переход родителей с позиции клиента в позицию партнера. The administration of a full-time adaptive school sets itself the following tasks: to provide quality education within the framework of state educational standards; formation of school development zones (research work, mastering new pedagogical technologies, mastering new experimental programs, etc.); involvement of parents in school management, transfer of parents from a client's position to a partner's position.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherEuropean Scientific Platformuk_UA.UTF-8
dc.subjectадаптивна школа повного дняuk_UA.UTF-8
dc.subjectуправління адаптивною школоюuk_UA.UTF-8
dc.subjectрізнобічний розвиток особистостіuk_UA.UTF-8
dc.subjectурахування індивідуальних особливостейuk_UA.UTF-8
dc.subjectреалізація творчих здібностейuk_UA.UTF-8
dc.subjectадаптивная школа полного дняuk_UA.UTF-8
dc.subjectуправления адаптивной школойuk_UA.UTF-8
dc.subjectразностороннее развитие личностиuk_UA.UTF-8
dc.subjectучет индивидуальных особенностейuk_UA.UTF-8
dc.subjectреализация творческих способностейuk_UA.UTF-8
dc.subjectfull day adaptive schooluk_UA.UTF-8
dc.subjectadaptive school managementuk_UA.UTF-8
dc.subjectversatile personality developmentuk_UA.UTF-8
dc.subjecttaking into account individual characteristicsuk_UA.UTF-8
dc.subjectrealization of creative abilitiesuk_UA.UTF-8
dc.titleОсобливості управління адаптивною школою повного дняuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОсобенности управления адаптивной школой полного дняuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeManagement features of a full-time adaptive schooluk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.