Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5847
Назва: Особливості управління адаптивною школою повного дня
Інші назви: Особенности управления адаптивной школой полного дня
Management features of a full-time adaptive school
Автори: Хлєбнікова, Т. М.
Кошман, А. С.
Ключові слова: адаптивна школа повного дня
управління адаптивною школою
різнобічний розвиток особистості
урахування індивідуальних особливостей
реалізація творчих здібностей
адаптивная школа полного дня
управления адаптивной школой
разностороннее развитие личности
учет индивидуальных особенностей
реализация творческих способностей
full day adaptive school
adaptive school management
versatile personality development
taking into account individual characteristics
realization of creative abilities
Дата публікації: 18-чер-2021
Видавництво: European Scientific Platform
Бібліографічний опис: Хлєбнікова Т. М. Особливості управління адаптивною школою повного дня / Т. М. Хлєбнікова, А. С. Кошман // Scientific forum: theory and practice of research : I International Scientific and Theoretical Conference, Valencia, Kingdom of Spain, June18, 2021. – Valencia : European Scientific Platform, 2021. – Vol. 2. – Pp. 83–86.
Короткий огляд (реферат): Адміністрація адаптивної школи повного дня ставить перед собою такі завдання: забезпечення якісного навчання в межах державних освітніх стандартів; формування зон розвитку школи (дослідницька робота, оволодіння новими педагогічними технологіями, освоєння нових експериментальних програм та ін.); залучення до управління школою батьків, перехід батьків з позиції клієнта в позицію партнера. Администрация адаптивной школы полного дня ставит перед собой следующие задачи: обеспечение качественного обучения в рамках государственных образовательных стандартов; формирования зон развития школы (исследовательская работа, овладение новыми педагогическими технологиями, освоение новых экспериментальных программ и др.) привлечение к управлению школой родителей, переход родителей с позиции клиента в позицию партнера. The administration of a full-time adaptive school sets itself the following tasks: to provide quality education within the framework of state educational standards; formation of school development zones (research work, mastering new pedagogical technologies, mastering new experimental programs, etc.); involvement of parents in school management, transfer of parents from a client's position to a partner's position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5847
ISBN: 978-1-63848-585-8
Розташовується у зібраннях:Кафедра наукових основ управління



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.