Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Н. О.-
dc.date.accessioned2017-05-12T08:00:32Z-
dc.date.available2017-05-12T08:00:32Z-
dc.date.issued2015-03-24-
dc.identifier.citationШевченко Н. О. Використання елементів народознавства у практиці сучасних ДНЗ / Н. О. Шевченко // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі : актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 24 берез. 2015 р.) / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. ‒ Харків : ХНПУ, 2015. ‒ С. 260‒266.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/583-
dc.description.abstractПрезентовано сучасний погляд на формування людини-громадянина майбутнього. У результаті ретельного аналізу психолого-педагогічних джерел щодо національного виховання дітей дошкільного віку висвітлено значення використання елементів народознавства у практиці сучасних ДНЗ. Процес формування морального, естетичного та громадянського виховання розглянуто як педагогічно керований, оснований на ідеях загальнонаціонального відродження України, на найкращих здобутках народної педагогіки. Представлен современный взгляд на формирование человека-гражданина будущего. В результате тщательного анализа психолого-педагогических источников относительно национального воспитания детей дошкольного возраста освещено значение использования элементов народоведения в практике современных ДОО. Процесс формирования нравственного, эстетического и гражданского воспитания рассмотрено как педагогически управляемый, основанный на идеях общенационального возрождения Украины, на лучших достижениях народной педагогики. The article is presented modern view of the formation of the Rights – citizen of the future. As a result of careful analysis of psychological and pedagogical sources on national education preschoolers coverage it is analyzed the values of using elements of Ethnology in the practice of modern pre-schools. The formation of moral, aesthetic and civic education is considered as pedagogically driven , based on the ideas of national revival of Ukraine on the best of folk pedagogy.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectвиховательuk_UA.UTF-8
dc.subjectдошкільникuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародознавствоuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародознавчий матеріалuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectвоспитательuk_UA.UTF-8
dc.subjectдошкольникuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародоведениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародоведческий материалuk_UA.UTF-8
dc.subjectнациональное воспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectteacheruk_UA.UTF-8
dc.subjectpre-schooleruk_UA.UTF-8
dc.subjectethnologyuk_UA.UTF-8
dc.subjectethnographical contentuk_UA.UTF-8
dc.subjectnational educationuk_UA.UTF-8
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ НАРОДОЗНАВСТВА У ПРАКТИЦІ СУЧАСНИХ ДНЗuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕМЕНТОВ НАРОДОВЕДЕНИЯ В ПРАКТИКЕ СОВРЕМЕННЫХ ДОУuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeTHE USE OF ELEMENTS OF ETHNOGRAPHY IN THE PRACTICE OF MODERN DOUuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Н. О..doc81 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.