Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5783
Title: МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСВІТИ ДІТЕЙ З РОЗЛАДОМ СПЕКТРУ АУТИЗМУ У США
Other Titles: МЕТОДИКА ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ С РАССТРОЙСТВОМ СПЕКТРА АУТИЗМА В США
METHODS OF RESEARCH OF EDUCATION OF CHILDREN WITH DISORDERS THE SPECTRUM OF AUTISM IN THE USA
Authors: Псарьова, М. Д.
Keywords: інклюзивна освіта
аутизм
методика дослідження
аспірантські роботи
инклюзивное образование
методика исследования
аспирантские работы
inclusive education
autism
research methodology
postgraduate work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Псарьова М. Д. Методика дослідження освіти дітей з розладом спектру аутизму у США / М. Д. Псарьова // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 43–44.
Abstract: У статті розглянуто методику дослідження особливостей організаційно-педагогічних умов реалізації педагогічної підтримки молодших школярів з розладом спектру аутизму у закладах загальної освіти США та можливі шляхи впровадження отриманого західного досвіду в Україні. Для досягнення обраної мети були використані теоретичні методи та емпіричні. В статье рассмотрены методы исследования особенностей организационно-педагогических условий реализации педагогической поддержки младших школьников с расстройством спектра аутизма в учреждениях общего образования США и возможные пути внедрения полученного западного опыта в Украине. Для достижения выбранной цели были использованы теоретические методы и эмпирические. The article examines the methods of research on the features of organizational and pedagogical conditions for the implementation of pedagogical support for young students with autism spectrum disorder in general education institutions in the USA and possible ways of implementing the Western experience in Ukraine. To achieve the chosen goal, theoretical and empirical methods were used.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5783
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
М. Д. Псарьова Методика дослідження освіти дітей.pdf937.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.