Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидова, М. О.-
dc.date.accessioned2021-07-13T10:13:25Z-
dc.date.available2021-07-13T10:13:25Z-
dc.date.issued2021-05-21-
dc.identifier.citationДавидова М. О. Особливості кольорового впливу на пізнавальну активність та психоемоційний стан дитини / М. О. Давидова // Сучасний вимір психології та педагогіки : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 21–22 трав. 2021 р.. – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2021. – С. 34–37.uk_UA.UTF-8
dc.description.abstractКольорова символіка багато в чому пов’язана з емоційною дією кольору. З іншого боку, відомі деякі психологічні особливості, що визначають перевагу в виборі людиною тих чи інших кольорів. За вибором людиною кольору можна зробити висновок про деякі психологічні особливості її особистості, про її стан. Науці відома достатня кількість немедичних засобів профілактики і нейтралізації психоемоційних перевантажень людини. Одним з таких засобів є колір, який впливає на стан нервової системи людини. Розгляд цієї проблеми представляється нам актуальною через важливість пошуків нетрадиційних підходів до вивчення реакцій нервової системи людини на різноманітні подразники. Цветовая символика во многом связана с эмоциональным воздействием цвета. С другой стороны, известны некоторые психологические особенности, определяющие преимущество в выборе человеком тех или иных цветов. По выбору человеком цвета можно сделать вывод о некоторые психологические особенности его личности, о ее состоянии. Науке известно достаточное количество немедицинских средств профилактики и нейтрализации психоэмоциональных перегрузок человека. Одним из таких средств является цвет, который влияет на состояние нервной системы человека. Рассмотрение этой проблемы представляется нам актуальной из-за важности поисков нетрадиционных подходов к изучению реакций нервной системы человека на различные раздражители. Color symbols are largely related with the emotional effect of color. On the other hand, some psychological ones are known features that determine the advantage of a person's choice of certain colors. By a person's choice of color we can conclude about some psychological features of her personality, about her condition. Science knows a sufficient number of non-medical means of prevention and neutralization of psycho-emotional overload of the person. One of these means is a color that affects the state of the human nervous system. Consideration this problem seems relevant to us because of its importance search for non-traditional approaches to the study of nervous system reactions human to various stimuli.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherЛьвівська педагогічна спільнотаuk_UA.UTF-8
dc.subjectкольорова символікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA.UTF-8
dc.subjectкольоровий зірuk_UA.UTF-8
dc.subjectцветовая символикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпознавательная активностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпсихоэмоциональное состояниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectцветовое зрениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectcolor symbolsuk_UA.UTF-8
dc.subjectcognitive activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectpsycho-emotional state-
dc.subjectcolor vision-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОЛЬОРОВОГО ВПЛИВУ НА ПІЗНАВАЛЬНУ АКТИВНІСТЬ ТА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДИТИНИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОСОБЕННОСТИ ВЛИЯНИЯ ЦВЕТА НА ПОЗНАВАТЕЛЬНУЮ АКТИВНОСТЬ И ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОЕ СОСТОЯНИЕ РЕБЕНКАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeFEATURES OF COLOR INFLUENCE ON COGNITIVE ACTIVITY AND PSYCHOEMOTIONAL STATE OF THE CHILDuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидова М. О. Особливості кольорового впливу.pdf637.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.