Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5466
Назва: ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВ НА СВІТОВІ РИНКИ
Інші назви: ОСОБЕННОСТИ СОВРЕМЕННЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ ВЫХОДА ПРЕДПРИЯТИЙ НА МИРОВЫЕ РЫНКИ
SPECIFIC FEATURES OF MODERN MARKETING STRATEGIES FOR ENTERPRISE ENTERING WORLD MARKETS
Автори: Наталуха, Г. Д.
Ключові слова: маркетингові стратегії
підприємство
світові ринки
міжнародний маркетинг
студентські роботи
маркетинговые стратегии
предприятие
мировые рынки
международный маркетинг
студенческие работы
marketing strategie
senterprise
world markets
international marketing
student works
Дата публікації: 20-тра-2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Наталуха Г. Д. Особливості сучасних маркетингових стратегій виходу підприємств на світові ринки / Г. Д. Наталуха // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІV Міжвуз. студ. наук. конф., Харків, 20 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 198–201.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості сучасних маркетингових стратегій виходу підприємства на міжнародний ринок. Визначено критерії відбору привабливих ринків та етапи реалізації стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. В статье раскрыты особенности современных маркетинговых стратегий выхода предприятия на международный рынок. Определены критерии отбора привлекательных рынков и этапы реализации стратегии выхода предприятия на международные рынки. The article author reveals the specific features of modern marketing strategies for enterprise entering the international market. The criteria for selecting attractive markets and stages of implementation of the strategy for emterprise entering the international markets are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5466
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталуха Г. Д. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ.pdf891.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.