Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5372
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Інші назви: ФОРМИРОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-ЦИФРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В УСЛОВИЯХ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ
FORMATION OF INFORMATION AND DIGITAL COMPETENCIES IN THE CONDITIONS OF DISTANCE LEARNING
Автори: Черненко, А. В.
Chernenko, A.
Ключові слова: дистанційне навчання
інформаційно-цифрова компетентність
аспірантські роботи
дистанционное обучение
информационно-цифровая компетентность
аспирантские работы
distance learning
information and digital competence
postgraduate work
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Черненко А. В. Формування інформаційно-цифрової компетентности в умовах дистанційного навчання / А. В. Черненко // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 67–68.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто формування інформаційно-цифрової компетентності в умовах дистанційного навчання. Використання цифрових продуктів в діяльності педагогів вимагає: системного вивчення досвіду; оцінки ефективності застосування цих продуктів; розробки критеріїв і показників ефективного застосування різних цифрових продуктів. В статье рассмотрено формирование информационно-цифровой компетентности в условиях дистанционного обучения. Использование цифровых продуктов в деятельности педагогов требует: системного изучения опыта; оценки эффективности применения этих продуктов; разработки критериев и показателей эффективного применения различных цифровых продуктов. The article deals with the formation of information and digital competence in the conditions of distance learning. The use of digital products in the activities of teachers requires: systematic study of experience; evaluation of the effectiveness of the use of these products; development of criteria and indicators for the effective use of various digital products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5372
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.