Управління процесом формування інноваційної компетентності вчителя: практичний аспект

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-11-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Анотація
В статті розглянуто управління інноваційними педагогічними процесами, яке є одним із основних завдань, що стоїть перед керівником закладу загальної середньої освіти сьогодні. Проведено аналіз дослідження стану управління процесом формування інноваційної компетентності педагогів на базі Харківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів школи № 126 Харківської міської ради Харківської області. В статье рассмотрено управление инновационными педагогическими процессами, которое является одной из основных задач, стоящих перед руководителем учреждения общего среднего образования сегодня. Проведен анализ исследования состояния управления процессом формирования инновационной компетентности педагогов на базе Харьковской общеобразовательной школы I–III ступеней школы № 126 Харьковского городского совета Харьковской области. The article deals with the management of innovative pedagogical processes, which is one of the main tasks facing the head of the institution of general secondary education today. The analysis of the study of the state of management of the process of formation of innovative competence of teachers on the basis of Kharkov general education school I–III stages of school № 126 of Kharkov city council of Kharkov region has been carried out.
Опис
Ключові слова
управління, інноваційна компетентність, вчителі, загальна середня освіта, управление, инновационная компетентность, учителя, общее среднее образование, management, innovation competence, teachers, general secondary education
Цитування
Дзюбенко Ю. Л. Управління процесом формування інноваційної компетентності вчителя: практичний аспект / Ю. Л. Дзюбенко // Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика : матеріали студ. наук-практ. конф., Харків,11 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармази, О. Є. Гречаник]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 25–26.