Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5312
Назва: ІСТОРИКО-ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАПРЯМІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ СУСПІЛЬНОЇ ОПІКИ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В УКРАЇНІ
Інші назви: ИСТОРИКО-СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА НАПРАВЛЕНИЙ ОРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕСТВЕННОЙ ОПЕКИ ДЕТЕЙ И МОЛОДЕЖИ В УКРАИНЕ
HISTORICAL AND COMPARATIVE CHARACTERISTICS OF THE DIRECTIONS OF THE ORGANIZATION ACTIVITIES OF SOCIAL CARE INSTITUTIONS FOR CHILDREN AND YOUTH IN UKRAINE
Автори: Фомін, В. В.
Фомин, В. В.
Fomin, V.
Ключові слова: суспільна опіка
педагогічний супровід
діти-сироти
соціальний захист
общественная опека
педагогическое сопровождение
дети-сироты
социальная защита
public guardianship
pedagogical support
orphans
the social protection
Дата публікації: 22-лис-2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Фомін В. В. Історико-порівняльна характеристика напрямів організації діяльності закладів суспільної опіки дітей та молоді в Україні / В. В. Фомін // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 20–22.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто організацію діяльності вітчизняних закладів суспільної опіки дітей та молоді. Поступово складалась освітньо-виховна система, практична цінність якої полягала у врахуванні цілісного комплексу методів впливу на особистість: знання характеру кожної дитини, формування її моральної поведінки, надання можливості отримати професійні навички завдяки врахуванню вікових, індивідуальних, фізичних та психологічних здібностей, здійснення педагогічного супроводу на протязі всього перебування дитини в закладі та створенню в його стінах сімейної, святкової атмосфери. В статье рассмотрена организация деятельности отечественных заведений общественной опеки детей и молодежи. Постепенно складывалась образовательно-воспитательная система, практическая ценность которой заключалась в учете целостного комплекса методов воздействия на личность: знание характера каждого ребенка, формирования его нравственного поведения, предоставление возможности получить профессиональные навыки благодаря учету возрастных, индивидуальных, физических и психологических способностей, осуществление педагогического сопровождения на протяжении всего пребывания ребенка в учреждении и созданию в его стенах семейной, праздничной атмосферы. The article examines the organisation of domestic institutions of public care for children and young people. Gradually, an educational and upbringing system was formed, the practical value of which lay in taking into account a holistic set of methods of influence on the personality: knowing the character of each child, shaping his moral behaviour, providing opportunities to acquire professional skills through the consideration of age, individual, physical and psychological abilities, implementation of pedagogical support throughout the child's stay in the institution and creating within its walls a family, festive atmosphere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5312
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фомін В.В. ІСТОРИКО-ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА.pdf705.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.