Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛю, Чжицян-
dc.contributor.authorLiu, Chzhytsian-
dc.date.accessioned2021-06-02T13:31:20Z-
dc.date.available2021-06-02T13:31:20Z-
dc.date.issued2021-03-19-
dc.identifier.citationЛю Чжицян. Стратегії викладання естетично спрямованих дисциплін за допомогою діджитал-інструментів: досвід університетів КНР / Чжицян Лю // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 19 берез. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 90–92.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5268-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що з початку ХХІ ст. китайські університети розпочали реформи онлайн-освіти, щоб сформувати відкриту освітню мережу, засновану на інформаційних та мережевих технологіях. Практика 2020 року продемонструвала, що ці стратегії є цілком виправданими і для дисциплін естетичного спрямування, як-то хореографія, музика, вокал, живопис. В статье указано, что с начала XXI века китайские университеты начали реформы онлайн-образования, чтобы сформировать открытую образовательную сеть, основанную на информационных и сетевых технологиях. Практика 2020 года продемонстрировала, что эти стратегии вполне оправданы и для дисциплин эстетического направления, таких как хореография, музыка, вокал, живопись. The article states. that from the beginning of the XXI century. Chinese universities have launched online education reforms to form an open educational network based on information and networking technologies. The practice of 2020 has shown that these strategies are quite justified for disciplines of aesthetic orientation, such as choreography, music, vocals, painting.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectкитайські університетиuk_UA.UTF-8
dc.subjectестетично спрямовані дисципліниuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіджитал-інструментиuk_UA.UTF-8
dc.subjectцифрові навичкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостійне навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectаспірантські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectкитайские университетыuk_UA.UTF-8
dc.subjectэстетически направленные дисциплиныuk_UA.UTF-8
dc.subjectдиджитал-инструментыuk_UA.UTF-8
dc.subjectцифровые навыкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectонлайн-обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостоятельное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectаспирантские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectсhinese universitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectaesthetically oriented disciplinesuk_UA.UTF-8
dc.subjectdigital toolsuk_UA.UTF-8
dc.subjectdigital skillsuk_UA.UTF-8
dc.subjectonline learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectindependent learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectpostgraduate workuk_UA.UTF-8
dc.titleСтратегії викладання естетично спрямованих дисциплін за допомогою діджитал-інструментів: досвід університетів КНРuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeСтратегии преподавания эстетически направленных дисциплин с помощью диджитал-инструментов: опыт университетов КНРuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeStrategies for teaching aesthetically oriented disciplines with the help of digital tools: the experience of Chinese universitiesuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.