ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-11-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто професійну підготовку майбутніх педагогів, яка формує готовність високого рівня розвитку мотиваційних, пізнавальних, емоційних та вольових процесів особистості, який забезпечує успіх майбутньої діяльності; адекватна настанова на майбутню діяльність. Основними підходами щодо визначення змісту і структури готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності є такі: функціональний, де готовність виступає цілісним інтегративним особистісним утворенням, яке містить різні компоненти: сукупність знань, умінь, навичок, особистісних якостей, адекватних вимогам та змісту професійної діяльності; особистісно-діяльнісний, у межах якого готовність окреслюється як характеристика особистості, що забезпечує можливість ефективно виконувати професійні функції; результативно-діяльністний, що визначає готовність як результат процесу підготовки до певної роботи. В статье рассмотрена профессиональная подготовка будущих педагогов, которая формирует готовность высокого уровня развития мотивационных, познавательных, эмоциональных и волевых процессов личности, который обеспечивает успех будущей деятельности; адекватная установка на будущую деятельность. Основными подходами к определению содержания и структуры готовности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности являются: функциональный, где готовность выступает целостным интегративным личностным образованием, содержит различные компоненты: совокупность знаний, умений, навыков, личностных качеств, адекватных требованиям и содержания профессиональной деятельности; личностно-деятельностный, в рамках которого готовность определяется как характеристика личности, обеспечивает возможность эффективно выполнять профессиональные функции; результативно-деятельностный, что определяет готовность как результат процесса подготовки к определенной роботе. The article considers the professional training of future teachers, which forms a high level of readiness development of motivational, cognitive, emotional and volitional processes of the individual, which ensures the success of future activities; adequate guidance for future ctivities. The main approaches to determining the content and structure of readiness of future social educators for professional activity are as follows: functional, where readiness is a holistic integrative personal education, which contains various components: a set of knowledge, skills, abilities, personal qualities, adequate to the requirements and content of professional activity; personal-activity, within which readiness is defined as a characteristic of the individual, which provides an opportunity to effectively perform professional functions; productive activity, which determines readiness as a result of the process of preparation for a particular job.
Опис
Ключові слова
професійна діяльність, соціальні педагоги, соціальна робота, магістерські роботи, профессиональная деятельность, социальные педагоги, социальная работа, магистерские работы, professional activity, social educators, social work, master's work
Цитування
Галас Т. В. Готовність до професійної діяльності майбутніх соціальних педагогів / Т. В. Галас // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 111.