Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦимбалюк, Ж. О.-
dc.contributor.authorГогіна, Т. І.-
dc.date.accessioned2017-04-20T09:54:27Z-
dc.date.available2017-04-20T09:54:27Z-
dc.date.issued2016-09-30-
dc.identifier.citationЦимбалюк Ж. О. Визначення мети навчальної дисципліни «фізичне виховання» майбутніх вчителів / Ж. О. Цимбалюк, Т. І. Гогіна // Теорія та методика фізичного виховання : наук.-метод. журн. / ТОВ "ОВС" ; [редкол.: Худолій О. М.. (відп. ред.) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2016. – № 3. – С. 14–18.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/515-
dc.description.abstractМета дослідження ‒ визначити мету фізичного виховання в педагогічному ВНЗ. Матеріал і методи. В дослідженні застосовані теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури; вивчення інструкцій, документів, що регламентують процес організації і проведення дисципліни «Фізичне виховання» у ВНЗ ; анкетування. У дослідженні прийняли участь 60 студентів-першокурсників ХНПУ імені Г. С. Сковороди українського мовно-літературного факультету набору 2015‒2016 року. Результати дослідження. Аналіз анкет виявив низькі показники мотиваційних варіантів вибору секції, що пов’язані з майбутньою професією. Конкретизована мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у педагогічному ВНЗ. Сформульована здоров’язберігаюча компетентність. Висновки. Особливості педагогічної професії вимагають оволодіння майбутніми педагогами під час проходження дисципліни «Фізичне виховання» здоров’язберігаючою компетентністю, а саме ‒ здатністю підтримувати загальний рівень фізичного здоров’я для ведення соціальної й професійної діяльності. Цель исследования ‒ определить цель физического воспитания в педагогическом вузе. Материал и методы. В исследовании применены теоретический анализ и обобщение научной литературы ; изучение инструкций, документов, регламентирующих процесс организации и проведения дисциплины «Физическое воспитание» в вузах ; анкетирование. В исследовании приняли участие 60 студентов-первокурсников ХНПУ имени Г. С. Сковороды украинского литературного факультета набора 2015‒2016 года. Результаты исследования. Анализ анкет показал низкие показатели мотивационных вариантов выбора секции, связанные с будущей профессией. Конкретизирована цель учебной дисциплины «Физическое воспитание» в педагогическом вузе. Сформулирована здоровьесберегающая компетентность. Выводы. Особенности педагогической профессии требуют овладения будущими педагогами при прохождении дисциплины «Физическое воспитание» здоровьесберегающей компетентностью, а именно ‒ способностью поддерживать общий уровень физического здоровья для ведения социальной и профессиональной деятельности. The aim — to define the purpose of physical education in pedagogical universities. Materials and Methods. The study used the theoretical analysis and synthesis of scientific literature ; study the instructions and documents that regulate the organization and discipline of «Physical Education» in universities ; survey. In the study involved 60 firstyear students HNPU behalf G. S. Skovoroda ukrainian language and literature faculty recruitment 2016. Research results. Analysis of the questionnaires showed low rates of incentive options section that relate to future profession. Specified purpose of discipline «Physical Education» at pedagogical universities. Formulated preserve health competence. Conclusions. Features of the teaching profession requires mastery of future teachers during their discipline «Physical Education» preserve health competence — namely, the ability to maintain overall physical health to maintain social and professional activities.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherТОВ "ОВС"uk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесіограма вчителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectздоров’язберігаюча компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиограмма учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectздоровьесберегающая компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessiogram teacheruk_UA.UTF-8
dc.subjectphysical educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpreserve health competenceuk_UA.UTF-8
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ» МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОПРЕДЕЛЕНИЕ ЦЕЛИ УЧЕБНОЙ ДИСЦИПЛИНЫ «ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ» БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeIDENTIFICATION PURPOSE OF EDUCATIONAL DISCIPLINE «PHYSIKAL EDUCATION» FUTURE TEACHERSuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра циклічних видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цимбалюк Ж.О., Гогіна Т.І..pdf125.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.