Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5148
Title: | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища |
Other Titles: | Подготовка будущих социальных педагогов к реализации технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивной образовательной среде Preparation of Future Social Pedagogues for the Implementation of Technology of Adaptation of Children with Special Needs to Inclusive Environments |
Authors: | Галас, Т. В. |
Keywords: | соціальний педагог адаптація дитина з особливими потребами інклюзія освітнє середовище магістерські роботи социальный педагог адаптация ребенок с особыми потребностями инклюзия образовательная среда магистерские работы social pedagogue adaptation child with special needs inclusion educational environment master's work |
Issue Date: | 20-Nov-2020 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Галас Т. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища / Т. В. Галас // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 47–49. |
Abstract: | У статті доведено важливість включення в підготовку майбутніх соціальних педагогів технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Охарактеризовано мету, завдання, принципи (гуманізму, цілеспрямованості, опори на можливості першокласника, індивідуального та диференційованого підходу, системності) реалізації технологія адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Наведено форми соціальної роботи з адаптації за кожним етапом (діагностичного, діяльнісного, підсумкового) технології. В статье доказана важность включения в подготовку будущих социальных педагогов технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивную образовательную среду. Охарактеризованы цели, задачи, принципы (гуманизма, целеустремленности, опоры на возможности первоклассника, индивидуального и дифференцированного подхода, системности) реализации технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивной образовательной среде. Приведены формы социальной работы по адаптации за каждым этапом (диагностического, деятельностного, итогового) технологии. The article proves the importance of including in the training of future social educators the technology of adaptation of children with special needs to an inclusive educational environment. The purpose, tasks, principles (humanism, purposefulness, reliance on the possibilities of the first-grader, individual and differentiated approach, systematization) of the technology of adaptation of children with special needs to the inclusive educational environment are characterized. Forms of social work on adaptation at each stage (diagnostic, activity, final) of technology are given. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5148 |
Appears in Collections: | Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Галас Т.В. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ.pdf | 685.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.