Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5020
Title: Особливості проєктування програми підвищення кваліфікації вчителів математики
Other Titles: Особенности проектирования программы повышения квалификации учителей математики
Features of designing the program of advanced training of teachers of mathematics
Authors: Нелін, Є. П.
Долгова, О. Є.
Keywords: підвищення кваліфікації
вчителі
математика
освіта
повышение квалификации
учителя
математика
образование
advanced training
teachers
mathematics
education
Issue Date: 2020
Publisher: Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди
Citation: Нєлін Є. П. Особливості проєктування програми підвищення кваліфікації вчителів математики / Є. П. Нєлін, О. Є. Долгова // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 343–348.
Abstract: Система підвищення кваліфікації фахівців, зокрема вчителів математики, в сучасному суспільстві, яке динамічно розвивається, є обов‘язковим компонентом, що забезпечує необхідну якість професійної діяльності. Вона потенційно повинна виконувати важливу соціальну функцію, пов‘язану з кар‘єрним та особистісним розвитком вчителів, інноваційними перетвореннями всієї освітньої галузі. Система повышения квалификации специалистов, в том числе учителей математики, в современном обществе, динамично развивается, является обязательным компонентом, обеспечивающим необходимое качество профессиональной деятельности. Она потенциально должна выполнять важную социальную функцию, связанную с карьерным и личностным развитием учителей, инновационными преобразованиями всей образовательной отрасли. The system of professional development of specialists, in particular mathematics teachers, in the modern society, which is developing dynamically, is a mandatory component that ensures the necessary quality of professional activity. It has the potential to perform an important social function related to the career and personal development of teachers, innovative transformations of the entire educational sector.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5020
Appears in Collections:Кафедра математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.