СУЧАСНІ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ З ЗАСТОСУВАННЯМ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-10-22
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкрито питання застосування і впливу елементів фірмового стилю (логотип, колірна гамма, фірмовий стиль, символ, бренд, тощо) при сучасній бренд-комунікації. В статье раскрыты вопросы применения и влияния элементов фирменного стиля (логотип, цветовая гамма, фирменный стиль, символ, бренд, и т. п.) при современной бренд-коммуникации. The article reveals the application and influence of corporate identity elements (logo, color scheme, corporate identity, symbol, brand, etc.) in modern brand communication.
Опис
Ключові слова
колірна гамма, фірмовий стиль, символ, бренд, брендкомунікація, студентські роботи, цветовая гамма, фирменный стиль, символ, брендкомуникация, студенческие работы, color scheme, corporate style, symbol, brand, brand communication, student work
Цитування
Сафронова А. А. Сучасні бренд-комунікації з застосуванням фірмового стилю / А. А. Сафронова // Час мистецької освіти. Мистецька освіта: пошуки та відкриття : зб. ст. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 22–23 жовт. 2020 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Ч. 2. – С. 146–149.