Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4970
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
Other Titles: ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЯ ЭКОНОМИКИ В СОВРЕМЕННОЙ ШКОЛЕ
FEATURES OF THE PROFESSIONAL ACTIVITY OF THE TEACHER OF ECONOMICS IN THE MODERN SCHOOL
Authors: Гуцан, Т. Г.
Гура, А. О.
Гура, А. А.
Hutsan, Т.
Hura, A.
Keywords: педагогічна діяльность
викладання економики
вікові особливості школярів
тестові завдання
педагогическая деятельность
преподавание экономики
возрастные особенности школьников
тестовые задания
pedagogical activity
teaching economics
age features of schoolchildren
test tasks
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський торговельно-економічного коледж Київського національного торговельно-економічного університеу; вид-во "Goodprint"
Citation: Гуцан Т. Г. Особливості професійноїдіяльності вчителя економіки в сучасній школі / Т. Г. Гуцан, А. О. Гура // Інновації у вітчизняній освіті: надбання та стратегічні перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. науковців, викладачів, аспірантів, здобувачів та фахівців-практиків, Харків, 29-30 трав. 2019 р. / Харків. торгов-економ. коледж Київ. нац. торгов.-економ. ун-ту [та ін.] ; [за заг. ред. Л. О. Радченко]. – Харків : Goodprint, 2019. – С. 191–195.
Abstract: Визначено особливости педагогічної діяльності вчителя економіки: 1) самостійне конструювання змісту економічних дисциплін, який треба викласти в навчальних програмах, посібниках, методичних рекомендаціях, робочих зошитах тощо, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних педагогічних умінь; 2) виявлення та забезпечення міжпредметних зв’язків і наступності між початковою, основною і старшою школою у викладанні економічних понять, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних вмінь; 3) здійснення профорієнтаційної роботи щодо вибору дітьми економічного профілю, що вимагає діагностики учнів, комунікативних, організаторських вмінь, спеціальних знань; 4) формування позитивної мотивації в учнів до вивчення економіки, а у вчителів початкової й основної школи – до співпраці, що вимагає комунікативних і організаторських умінь. Определены особенности педагогической деятельности учителя экономики: 1) самостоятельное конструирование содержания экономических дисциплин, которое надо изложить в учебных программах, пособиях, методических рекомендациях, рабочих тетрадях и т. п, что требует диагностических, конструктивных и проектных педагогических умений; 2) выявление и обеспечение межпредметных связей и преемственности между начальной, основной и старшей школой в преподавании экономических понятий, что требует диагностических, конструктивных и проектных умений; 3) осуществление профориентационной работы по выбору детьми экономического профиля, что требует диагностики учащихся, коммуникативных, организаторских умений, специальных знаний; 4) формирование положительной мотивации у учащихся к изучению экономики, а у учителей начальной и основной школы - к сотрудничеству, что требует коммуникативных и организаторских умений. Peculiarities of pedagogical activity of an economics teacher are determined: 1) Independent construction of the content of economic disciplines, which should be stated in curricula, manuals, methodical recommendations, workbooks, etc. Requires diagnostic, constructive and design pedagogical skills; 2) Identifying and ensuring interdisciplinary links and continuity between primary, primary and high school in the teaching of economic concepts. Requires diagnostic, design and design skills; 3) Implementation of career guidance work on children's choice of economic profile. Requires diagnosis of students, communication, organizational skills, special knowledge; 4) Formation of positive motivation in students to study economics. Requires communication and organizational skills.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4970
Appears in Collections:Кафедра суспільно-економічних дисциплін і географії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.