Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/482
Название: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ВИКЛАДАННЯ ФІЛОСОФСЬКОГО БЛОКУ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Авторы: Яковенко, Г. Г.
Ключевые слова: філософська освіта
філософська свідомість
філософське відображення світу
майбутні вчителі
суспільствознавство
философское образование
философское мировоззрение
философское отображение мира
будущие учителя
обществознание
philosophical education
philosophical world-view
philosophical reflection of the world
future teachers
social science
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Библиографическое описание: Яковенко Г. Г. Підготовка майбутніх учителів історії до викладання філософського блоку суспільствознавчих дисциплін / Г. Г. Яковенко // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [упоряд. Г. Г. Яковенко]. – Харків : ХНАДУ, 2010. – С. 53–60.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються роль філософської освіти у формуванні світогляду старшокласників та основні прийоми формування філософських знань: роль міжпредметних зв’язків у формуванні понять, категорій і законів філософії, значення словникової роботи для усвідомлення філософських понять, а також значення теоретичних узагальнень при вивченні предметів суспільствознавчого циклу. В статье рассматриваются роль философского образования в процессе формирования мировоззрения старшеклассников и основные приёмы формирования философских знаний: роль межпредметных связей в формировании понятий, категорий и законов философии, значение словарной роботы для усвоения философских понятий, а также роль теоретических обобщений при изучении предметов обществоведческого цикла. The role of philosophical education at the process of forming of upperclassmen’s world-view and the main methods of forming of philosophical knowledge: the role of connections between subjects at the ideas forming, categories and lows of philosophy, importance of lexical work for mastering of philosophical ideas, and the role of theoretical generalizations during the learning of social science are examined at the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/482
Располагается в коллекциях:Кафедра всесвітньої історії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яковенко Г. Г..pdf1.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.