Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗемцова, П.-
dc.contributor.authorZemtsova, P.-
dc.date.accessioned2021-04-20T12:05:22Z-
dc.date.available2021-04-20T12:05:22Z-
dc.date.issued2019-11-15-
dc.identifier.citationЗемцова П. Рекламні тексти як сфера реалізації прагматичних властивостей англійських фразеологічних одиниць / П. Земцова // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 33–34.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4795-
dc.description.abstractВ статті розглянуто рекламні тексти. З лінгвістичної точки зору реклама є особливою сферою діяльності, продуктом якої є мовленнєві твори – рекламні тексти, що являють собою цікавий об’єкт для спостережень й досліджень. Мета рекламних текстів – комунікативно-прагматична: забезпечення надійності, стійкості та ефективності процесу комунікації. В статье рассмотрены рекламные тексты. С лингвистической точки зрения реклама является особой сферой деятельности, продуктом которой являются речевые произведения – рекламные тексты, представляющие собой интересный объект для наблюдений и исследований. Цель рекламных текстов – коммуникативно-прагматическая: обеспечение надежности, устойчивости и эффективности процесса коммуникации. The article deals with advertising texts. From a linguistic point of view, advertising is a special field of activity, a product of which are speech works – advertising texts – that are an interesting object for observation and research. The purpose of advertising texts is communicative and pragmatic: to ensure reliability, sustainability and effectiveness communication process.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectрекламні текстиuk_UA.UTF-8
dc.subjectфразеологізмиuk_UA.UTF-8
dc.subjectанглійська моваuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectрекламные текстыuk_UA.UTF-8
dc.subjectфразеологизмыuk_UA.UTF-8
dc.subjectанглийский языкuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectadvertising textsuk_UA.UTF-8
dc.subjectphraseologyuk_UA.UTF-8
dc.subjectEnglishuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent worksuk_UA.UTF-8
dc.titleРекламні тексти як сфера реалізації прагматичних властивостей англійських фразеологічних одиницьuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРекламные тексты как сфера реализации прагматических свойств английских фразеологических единицuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeAdvertising texts as a sphere of pragmatic realization properties of English phraseological unitsuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Земцова Поліна. Рекламні тексти.pdf421.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.