Рекламні тексти як сфера реалізації прагматичних властивостей англійських фразеологічних одиниць

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто рекламні тексти. З лінгвістичної точки зору реклама є особливою сферою діяльності, продуктом якої є мовленнєві твори – рекламні тексти, що являють собою цікавий об’єкт для спостережень й досліджень. Мета рекламних текстів – комунікативно-прагматична: забезпечення надійності, стійкості та ефективності процесу комунікації. В статье рассмотрены рекламные тексты. С лингвистической точки зрения реклама является особой сферой деятельности, продуктом которой являются речевые произведения – рекламные тексты, представляющие собой интересный объект для наблюдений и исследований. Цель рекламных текстов – коммуникативно-прагматическая: обеспечение надежности, устойчивости и эффективности процесса коммуникации. The article deals with advertising texts. From a linguistic point of view, advertising is a special field of activity, a product of which are speech works – advertising texts – that are an interesting object for observation and research. The purpose of advertising texts is communicative and pragmatic: to ensure reliability, sustainability and effectiveness communication process.
Опис
Ключові слова
рекламні тексти, фразеологізми, англійська мова, студентські роботи, рекламные тексты, фразеологизмы, английский язык, студенческие работы, advertising texts, phraseology, English, student works
Цитування
Земцова П. Рекламні тексти як сфера реалізації прагматичних властивостей англійських фразеологічних одиниць / П. Земцова // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 33–34.