Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазачінер, О. С.-
dc.contributor.authorКазачинер, Е. С.-
dc.contributor.authorKazachiner, O.-
dc.date.accessioned2021-04-11T11:20:51Z-
dc.date.available2021-04-11T11:20:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКазачінер О. С. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 97-річчю від дня народження В. Сухомлинського, Кіровоград, 29–30 верес. 2015 р. / КЗ "КОІППО ім. В. Сухомлинського" ; [уклад. О. Е. Жосан]. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2015. – С. 158–163.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7079-38-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4617-
dc.description.abstractАвтором розроблено алгоритм здійснення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі на засадах особистісно орієнтованого, компетентнісного, інтеграційного, командного підходів. Автором разработан алгоритм осуществления контроля и оценивания учебных достижений учащихся по иностранному языку в инклюзивном классе на основе личностно ориентированного, компетентностного, интеграционного, командного подходов. The algorithm of control and educational establishments’ evaluation of students at the foreign language lessons in inclusive classroom on base of personally oriented, competence, integrative and team approaches was worked out by the author.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинськогоuk_UA.UTF-8
dc.subjectконтрольuk_UA.UTF-8
dc.subjectоцінюванняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчальні досягнення учнівuk_UA.UTF-8
dc.subjectінклюзивний класuk_UA.UTF-8
dc.subjectіноземна моваuk_UA.UTF-8
dc.subjectконтрольuk_UA.UTF-8
dc.subjectоцениваниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectучебные достижения учащихсяuk_UA.UTF-8
dc.subjectинклюзивный классuk_UA.UTF-8
dc.subjectиностранный языкuk_UA.UTF-8
dc.subjectcontroluk_UA.UTF-8
dc.subjectevaluationuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudents’ educational establishmentsuk_UA.UTF-8
dc.subjectinclusive classroomuk_UA.UTF-8
dc.subjectforeign languageuk_UA.UTF-8
dc.titleКонтроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класіuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeКонтроль и оценка знаний учащихся по иностранному языку в инклюзивном классеuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeMonitoring and assessment of students' knowledge of a foreign language in an inclusive classroomuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.