Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4617
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казачінер, О. С. | - |
dc.contributor.author | Казачинер, Е. С. | - |
dc.contributor.author | Kazachiner, O. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-11T11:20:51Z | - |
dc.date.available | 2021-04-11T11:20:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Казачінер О. С. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 97-річчю від дня народження В. Сухомлинського, Кіровоград, 29–30 верес. 2015 р. / КЗ "КОІППО ім. В. Сухомлинського" ; [уклад. О. Е. Жосан]. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2015. – С. 158–163. | uk_UA.UTF-8 |
dc.identifier.isbn | 978-617-7079-38-4 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4617 | - |
dc.description.abstract | Автором розроблено алгоритм здійснення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі на засадах особистісно орієнтованого, компетентнісного, інтеграційного, командного підходів. Автором разработан алгоритм осуществления контроля и оценивания учебных достижений учащихся по иностранному языку в инклюзивном классе на основе личностно ориентированного, компетентностного, интеграционного, командного подходов. The algorithm of control and educational establishments’ evaluation of students at the foreign language lessons in inclusive classroom on base of personally oriented, competence, integrative and team approaches was worked out by the author. | uk_UA.UTF-8 |
dc.language.iso | uk | uk_UA.UTF-8 |
dc.publisher | Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | контроль | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | оцінювання | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | навчальні досягнення учнів | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | інклюзивний клас | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | контроль | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | оценивание | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | учебные достижения учащихся | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | инклюзивный класс | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | control | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | evaluation | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | students’ educational establishments | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | inclusive classroom | uk_UA.UTF-8 |
dc.subject | foreign language | uk_UA.UTF-8 |
dc.title | Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі | uk_UA.UTF-8 |
dc.title.alternative | Контроль и оценка знаний учащихся по иностранному языку в инклюзивном классе | uk_UA.UTF-8 |
dc.title.alternative | Monitoring and assessment of students' knowledge of a foreign language in an inclusive classroom | uk_UA.UTF-8 |
dc.type | Article | uk_UA.UTF-8 |
Appears in Collections: | Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Казачінер О. С. Контроль та оцінювання навчальни досягнень учнів з іноземної мови в інклюзивному класі..pdf | 722.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.