Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4602
Title: | Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експеременту |
Other Titles: | Развитие инклюзивных умений учителей филологических дисциплин в системе последипломного образования в ходе педагогического эксперимента Development of inclusive skills of teachers of philological disciplines in the system of postgraduate education during the pedagogical experiment |
Authors: | Казачінер, О. С. |
Keywords: | інклюзивна компетентність інклюзивні вміння розвиток інклюзивних умінь учитель філологічних дисциплін післядипломна освіта педагогічний експеримент инклюзивная компетентность инклюзивные умение развитие инклюзивных умений учитель филологических дисциплин последипломное образование педагогический эксперимент inclusive competence inclusive skills development o f inclusive skills philology teacher postgraduate education pedagogical experiment |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Херсонський державний університет |
Citation: | Казачінер О. С. Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експеременту / О. С. Казачінер // Педагогічні науки : зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т ; [голов. ред. Л. А. Пермінова]. – Херсон : Гельветика, 2017. – Вип. 78, т. 3. – С. 124–128. |
Abstract: | У статті порушено проблему розвитку інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін як необхідної умови сьогодення. Визначено перелік інклюзивних умінь, якими має оволодіти сучасний учитель мов і літератури. У ході педагогічного експерименту здійснено аналіз даних анкети, за допомогою якої вчителі самостійно визначали власний рівень сформованості професійних умінь щодо навчання дітей із особливими освітніми потребами. В статье затронута проблема развития инклюзивных умений учителей филологических дисциплин как необходимого условия сегодняшнего дня. Определены инклюзивные умения, которыми должен овладеть современный учитель языков и литературы. В ходе педагогического эксперимента проведен анализ данных анкеты, с помощью которой учителя самостоятельно определяли собственный уровень сформированности профессиональных умений обучать детей с особыми образовательными потребностями. The article raises the problem of development the inclusive skills of philological disciplines teachers as anecessary condition of nowadays. The author identified a list of inclusive skills that a modem language teacher and a teacher of literature should master. During the pedagogical experiment, the data of the questionnaire was analyzed, with the help of which teachers independently determined their own level of professional skills formation for teaching children with special educational needs. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4602 |
ISSN: | 2413-1865 |
Appears in Collections: | Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Казачінер О. С. .pdf | 152.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.