Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОкорокова, Т. Р.-
dc.date.accessioned2021-04-09T06:56:00Z-
dc.date.available2021-04-09T06:56:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОкорокова Т. Р. Морально-збагачені виховні ситуації, як засіб соціальної реабілітації учнів з інтелектуальною недостатністю / Т. Р. Окорокова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 264–270.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4592-
dc.description.abstractСтаття розкриває сутність та доцільність використання морально-збагачених виховних ситуацій, як методу організації діяльності, спрямованого на вирішення завдань соціальної реабілітації учнів з інтелектуальною недостатністю. Статья раскрывает сущность и целесообразность использования морально обогащенных воспитательных ситуаций, как метода организации деятельности, направленной на решение задач социальной реабилитации учащихся с интеллектуальной недостаточностью. The article reveals the essence and expediency of the use of moral enriched educational situations as a method of organizing activities aimed at to solve the problems of social rehabilitation of students with intellectual insufficiency.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectморально-збагачені виховні ситуаціїuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціально-моральний розвитокuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальна реабілітаціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectучні з інтелектуальною недостатністюuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectморально-обогащенные воспитательные ситуацииuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциально-нравственное развитиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальная реабилитацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectученики с интеллектуальной недостаточностьюuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectmorally enriched educational situationsuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocio-moral developmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial rehabilitationuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudents with intellectual disabilitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleМОРАЛЬНО-ЗБАГАЧЕНІ ВИХОВНІ СИТУАЦІЇ, ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeМОРАЛЬНО-ОБОГАЩЕННЫЕ ВОСПИТАТЕЛЬНЫЕ СИТУАЦИИ, КАК СРЕДСТВО СОЦИАЛЬНОЙ РЕАБИЛИТАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ НЕДОСТАТОЧНОСТЬЮuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeMORALLY ENRICHED EDUCATIONAL SITUATIONS AS A MEANS OF SOCIAL REHABILITATION OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL INSUFFICIENCYuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.