Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4592
Назва: МОРАЛЬНО-ЗБАГАЧЕНІ ВИХОВНІ СИТУАЦІЇ, ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ
Інші назви: МОРАЛЬНО-ОБОГАЩЕННЫЕ ВОСПИТАТЕЛЬНЫЕ СИТУАЦИИ, КАК СРЕДСТВО СОЦИАЛЬНОЙ РЕАБИЛИТАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ НЕДОСТАТОЧНОСТЬЮ
MORALLY ENRICHED EDUCATIONAL SITUATIONS AS A MEANS OF SOCIAL REHABILITATION OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL INSUFFICIENCY
Автори: Окорокова, Т. Р.
Ключові слова: морально-збагачені виховні ситуації
соціально-моральний розвиток
соціальна реабілітація
учні з інтелектуальною недостатністю
магістерські роботи
морально-обогащенные воспитательные ситуации
социально-нравственное развитие
социальная реабилитация
ученики с интеллектуальной недостаточностью
магистерские работы
morally enriched educational situations
socio-moral development
social rehabilitation
students with intellectual disabilities
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Окорокова Т. Р. Морально-збагачені виховні ситуації, як засіб соціальної реабілітації учнів з інтелектуальною недостатністю / Т. Р. Окорокова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 264–270.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває сутність та доцільність використання морально-збагачених виховних ситуацій, як методу організації діяльності, спрямованого на вирішення завдань соціальної реабілітації учнів з інтелектуальною недостатністю. Статья раскрывает сущность и целесообразность использования морально обогащенных воспитательных ситуаций, как метода организации деятельности, направленной на решение задач социальной реабилитации учащихся с интеллектуальной недостаточностью. The article reveals the essence and expediency of the use of moral enriched educational situations as a method of organizing activities aimed at to solve the problems of social rehabilitation of students with intellectual insufficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4592
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окорокова Т.Р. Морально-збагачені виховні ситуації.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.