Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4591
Title: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Other Titles: СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА
SOCIO-PEDAGOGICAL PRACTICE
Authors: Костіна, В. В.
Мельник, Ю. Б.
Микитюк, С. О.
Могилка, О. П.
Яресько, К. В.
Keywords: соціально--педагогічна практика
соціальна служба
науково-дослідна практика
анкетування
психологічний аналіз
социально-педагогическая практика
социальная служба
научно-исследовательская практика
анкетирование
психологический анализ
socio-pedagogical practice
social service
research practice
questionnaire
psychological analysis
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Соціально-педагогічна практика : навч.- метод. посіб. для студ. 5 курсу зі спец. "Соціальна педагогіка" / В. В. Костіна, Ю. Б. Мельник, С. О. Микитюк [та ін.] ; Харків. нац. пед. ун -т ім. Г. С. Сковороди . – Харків : ХНПУ, 2010. – 68 с.
Abstract: У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4591
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки
Кафедра психологічної та педагогічної антропології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
С-ПП, 2010+.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.