Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4586
Title: Коучинг в управлінській діяльності керівника закладу освіти: реалії та перспективи
Other Titles: Коучинг в управленческой деятельности руководителя учреждения образования: реалии и перспективы
Coaching in the management of the head of an educational institution: realities and prospects
Authors: Мармаза, О. І.
Мармаза, О. И.
Marmaza, O.
Keywords: управління
заклад освіти
керівник
персонал
коучинг
управления
учебное заведение
руководитель
персонал
коучинг
management
educational institution
head
staff
coaching
Issue Date: 29-May-2020
Publisher: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В.Остроградського
Citation: Мармаза О. І. Коучинг в управлінській діяльності керівника закладу освіти: реалії та перспективи / О. І. Мармаза // Менеджмент розвитку сучасного закладу освіти в умовах інформаційного освітнього простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., Полтава, 29 трав. 2020 р. / Полтав. обл. ін-т післяд. пед. освіти ім. М. В. Остроградського ; [за заг. ред. С.В. Королюк]. – Полтава : ПОІППО, 2020. – С. 207 – 213.
Abstract: У статті представлено різновекторні погляди на коучинг. Теоретично обґрунтовано його сутність, що полягає у спрямованості на розвиток педагогічного персоналу, максимальне розкриття можливостей кожного працівника, мобілізацію колективних зусиль організації, вдосконалення стилю управління. Розкрито потенційні можливості коучингу та його важливе значення для модернізації управлінської діяльності керівника закладу освіти. В статье представлены разновекторные взгляды на коучинг. Теоретически обосновано его сущность, которая заключается в направленности на развитие педагогического персонала, максимальное раскрытие возможностей каждого работника, мобилизацию коллективных усилий организации, совершенствования стиля управления. Раскрыто потенциальные возможности коучинга и его важное значение для модернизации управленческой деятельности руководителя образовательного учреждения. The article presents different vector views on coaching. Its essence is theoretically substantiated, which consists in the focus on the development of pedagogical staff, the maximum disclosure of the capabilities of each employee, the mobilization of collective efforts of the organization, the improvement of management style. The potential opportunities of and its importance for the modernization of management activities of the head of the educational institution are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4586
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.