Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазачінер, О. С.-
dc.date.accessioned2021-04-07T12:39:17Z-
dc.date.available2021-04-07T12:39:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКазачінер О. Використання технології енерджайзингу на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації / О. Казачінер // Молодь і ринок. – 2019. – № 3 (170). – С. 18–23.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4582-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості використання технології енерджайзингу як однієї з інтерактивних технологій. Вона застосовується з метою виклику зацікавлення навчальною темою, перетворення аудиторії пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Енерджайзери можуть бути руховими, змагальними, на пробудження емоцій та почуттів до теми заняття та уваги. Обґрунтовано необхідність використання технології енерджайзингу в системі підвищення кваліфікації вчителів філологічних дисциплін. Наведено приклади авторських вправ-енерджайзерів, які використовуються на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” (на прикладі вчителів іноземної (англійської) мови). В статье определены особенности использования технологии энерджайзингу как одной из интерактивных технологий. Она применяется с целью вызвать интерес учебной темой, преобразования аудитории пассивных наблюдателей и активных участников занятия. Энерджайзеры могут быть двигательными, соревновательными, на пробуждение эмоций и чувств к теме занятия и внимания. Обоснована необходимость использования технологии энерджайзинга в системе повышения квалификации учителей филологических дисциплин. Приведены примеры авторских упражнений-энерджайзеров, используемые на учебных занятиях "Технологии инклюзивного образования» (на примере учителей иностранного (английского) языка). The article identifies the features of using energy technology as one of the interactive technologies. It is used to arouse the interest of the educational topic, to transform the audience of passive observers into active participants. Energizers can be motor, competitive, to awaken emotions and feelings to the topic of training and attention. The necessity of using energy technology in the system of advanced training of teachers of philological disciplines is substantiated. Examples of author's exercises-energizers used in the lessons "Technologies of inclusive education" (on the example of foreign (English) language teachers) are given.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA.UTF-8
dc.subjectтехнологія енерджайзингuk_UA.UTF-8
dc.subjectвправи-енерджайзериuk_UA.UTF-8
dc.subjectвчителі філологічних дисциплінuk_UA.UTF-8
dc.subjectсистема підвищення кваліфікаціїuk_UA.UTF-8
dc.subjectтехнології інклюзивної освітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectинтерактивные технологииuk_UA.UTF-8
dc.subjectтехнология энерджайзингuk_UA.UTF-8
dc.subjectупражнения-энерджайзерыuk_UA.UTF-8
dc.subjectучителя филологических дисциплинuk_UA.UTF-8
dc.subjectсистема повышения квалификацииuk_UA.UTF-8
dc.subjectтехнологии инклюзивного образованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectan interactive  technologiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectenergizing  technologyuk_UA.UTF-8
dc.subjectexercises-energizersuk_UA.UTF-8
dc.subjectteachers of philological disciplinesuk_UA.UTF-8
dc.subjecta system of postgraduate educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectinclusive education technologiesuk_UA.UTF-8
dc.titleВикористання технології енерджайзингу на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікаціїuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИспользование технологии энерджайзинга на учебных занятиях "Технологии инклюзивного образования" для учителей филологических дисциплин в системе повышения квалификацииuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeThe use of energy technology in the lessons of "Тechnology of inclusive education" for teachers of philological disciplines in the system of advanced traininguk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Казачінер О. .pdf255.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.