Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4577
Title: | Корекція мислення учнів із затримкою психічного розвитку у процесі конструювання |
Other Titles: | Коррекция мышления учащихся с задержкой психического развития в процессе конструирования Correction of thinking of students with mental retardation in the design process |
Authors: | Туріщева, Л. В. |
Keywords: | мислення затримка психічного розвитку конструювання мышление задержка психического развития конструирование thinking impaired mental function construction |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Туріщева Л. В. Корекція мислення учнів із затримкою психічного розвитку у процесі конструювання / Л. В. Туріщева // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 334–338. |
Abstract: | У статті схарактеризовано психологічні особливості учнів із затримкою психічного розвитку. Основна увага приділяється методам конструювання, які спрямовані на корекцію мислення дітей із ЗПР. В статье охарактеризованы психологические особенности учащихся с задержкой психического развития. Основное внимание уделяется методам конструирования, направленные на коррекцию мышления детей с ЗПР. The article describes the psychological characteristics of students with mental retardation. The main attention is paid to design methods aimed at correcting the thinking of children with mental retardation. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4577 |
Appears in Collections: | Кафедра психологічної та педагогічної антропології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Туріщева Л.В. Корекція мислення учнів.pdf | 995.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.