Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4572
Title: Особливості мовленнєвого розвитку дітей із сенсорною алалією
Other Titles: Особенности речевого развития детей с сенсорной алалией
Features of speech development of children with sensory alleles
Authors: Тарасюк, А. І.
Keywords: діти дошкільного віку
діти молодшого шкільного віку
мовленнєвий розвиток
мовленнєві порушення
сенсорна алалія
магістерські роботи
дети дошкольного возраста
дети младшего школьного возраста
речевое развитие
речевые нарушения
сенсорная алалия
магистерские работы
preschool children
primary school children
speech development
speech disorders
sensory alalia
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Тарасюк А. І. Особливості мовленнєвого розвитку дітей із сенсорною алалією / А. І. Тарасюк // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 324–329.
Abstract: У статті розкриваються особливості мовленнєвого розвитку дітей із сенсорною алалією. Розглядаються характерні риси їхнього імпресивного та експресивного мовлення у контексті порушення комунікативної функції. Визначається етапність корекційної роботи щодо подолання сенсорної алалії. В статье раскрываются особенности речевого развития детей с сенсорной алалией. Рассматриваются характерные черты их импрессивной и экспрессивной речи в контексте нарушения коммуникативной функции. Определяется этапность коррекционной работы по преодолению сенсорной алалии. The article reveals the peculiarities of speech development of children with sensory alleles. The characteristic features of their impressive and expressive speech in the context of impaired communicative function are considered. The stages of corrective work to overcome sensory alleles are determined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4572
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.