Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТугай, С. Ю.-
dc.contributor.authorTugay, S.-
dc.date.accessioned2021-04-07T10:32:02Z-
dc.date.available2021-04-07T10:32:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТугай С. Ю. Ключові аспекти логопедичного обстеження молодших школярів з РАС / C. Ю. Тугай // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 329–334.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4571-
dc.description.abstractВ статті розглянуто ключові аспекти та особливості проведення логопедичного обстеження молодших школярів з розладами аутичного спектру. Важливою проблемою сучасної спеціальної освіти продовжує залишатися організація комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей із розладами аутичного спектру. Така ситуація, наразі, зумовлена постійним збільшенням діагностування цього порушення в дитячій популяції з одного боку, та розширенням можливостей щодо навчання та інтеграції таких дітей у суспільство, з іншого боку. В статье рассмотрены ключевые аспекты и особенности проведения логопедического обследования младших школьников с расстройствами аутистического спектра. Важной проблемой современной специального образования продолжает оставаться организация комплексного психолого-педагогического сопровождения детей с расстройствами аутистического спектра. Такая ситуация, пока, обусловлена ​​постоянным увеличением диагностирования этого нарушения в детской популяции с одной стороны, и расширением возможностей по обучению и интеграции таких детей в общество, с другой стороны. The article considers the key aspects and features of speech therapy examination of primary school children with autism spectrum disorders. An important problem of modern special education continues to be the organization of comprehensive psychological and pedagogical support for children with autism spectrum disorders. This situation is currently due to the constant increase in the diagnosis of this disorder in the child population on the one hand, and the expansion of opportunities for education and integration of such children into society, on the other hand.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectлогопедіяuk_UA.UTF-8
dc.subjectлогопедичне обстеженняuk_UA.UTF-8
dc.subjectаутизмuk_UA.UTF-8
dc.subjectрозлад аутичного спектруuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectлогопедияuk_UA.UTF-8
dc.subjectлогопедические обследованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectрасстройство аутистического спектраuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectspeech therapyuk_UA.UTF-8
dc.subjectspeech therapy examinationsuk_UA.UTF-8
dc.subjectautismuk_UA.UTF-8
dc.subjectautism spectrum disorderuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleКлючові аспекти логопедичного обстеження молодших школярів з РАСuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeКлючевые аспекты логопедического обследования младших школьников с РАСuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeKey aspects of speech therapy examination of primary schoolchildren with ASDuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.