Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4570
Title: МІЖДИСЦИПЛІНАРНА КОМАНДА СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ
Other Titles: МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ КОМАНДА СОПРОВОЖДЕНИЯ ДЕТЕЙ СО СТЕРТОЙ ФОРМОЙ ДИЗАРТРИИ
INTERDISCIPLINARY TEAM OF ACCOMPANYING CHILDREN WITH THE DELETED FORM OF DYSARTHY
Authors: Якубіна, О. О.
Keywords: стерта дизартрія
диспраксія
міждисциплінарна команда
міждисциплінарний підхід
комплексний підхід
магістерські роботи
стертая дизартрия
диспраксия
междисциплинарная команда
междисциплинарный подход
комплексный подход
магистерские работы
erased dysarthria
dyspraxia
interdisciplinary team
interdisciplinary approach
integrated approach
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Якубіна О. О. Міждисциплінарна команда супроводу дітей зі стертою формою дизартрії / О. О. Якубіна // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 359–366 : іл.
Abstract: В статті надано характеристику провідних напрямків роботи з дітьми зі стертою дизартрією. Тільки міждисциплінарна команда розвитку дитини зможе комплексно поглянути на дану проблему, її діагностувати, виявити чи має дитина певні супутні порушення і сформувати ефективний маршрут корекції і розвитку для дитини зі стертою формою дизартрії. В статье охарактеризованы ведущие направления работы с детьми со стертой дизартрией. Только междисциплинарная команда развития ребенка сможет комплексно взглянуть на эту проблему, ее диагностировать, выявить имеет ли ребенок определенные сопутствующие нарушения и сформировать эффективный маршрут коррекции и развития для ребенка со стертой формой дизартрии. The article describes the leading areas of work with children with erased dysarthria. Only an interdisciplinary team of child development will be able to comprehensively look at this problem, diagnose it, identify whether the child has certain concomitant disorders and form an effective route of correction and development for a child with an erased form of dysarthria.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4570
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.