Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4557
Title: Ключові аспекти готовності майбутніх вчителів-реабілітологів до роботи в інклюзивно-ресурсних центрах
Other Titles: Ключевые аспекты готовности будущих учителей-реабилитологов к работе в инклюзивно-ресурсных центрах
Key aspects of readiness of future teachers and rehabilitation specialists to work in inclusive resource centers
Authors: Гайденко, К. А.
Keywords: готовність
підготовка
майбутній вчитель-реабілітолог
інклюзія
інклюзивно-ресурсні центри
магістерські роботи
готовность
подготовка
будущий учитель-реабилитолог
инклюзия
инклюзивно-ресурсные центры
магистерские работы
readiness
training
future teacher-rehabilitation therapist
inclusion
inclusive resource centers
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гайденко К. А. Ключові аспекти готовності майбутніх вчителів-реабілітологів до роботи в інклюзивно-ресурсних центрах / К. А. Гайденко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 57–60.
Abstract: У статті сформульовано ключові аспекти готовності майбутніх вчителів-реабілітологів до роботи в інклюзивно-ресурсних центрах, таких як готовність до педагогічної діяльності, практична готовність, психологічна готовність, науково-теоретична готовність, сукупність яких є цілісним особистісним утворенням. В статье сформулированы ключевые аспекты готовности будущих учителей-реабилитологов к работе в инклюзивно-ресурсных центрах, таких как готовность к педагогической деятельности, практическая готовность, психологическая готовность, научно-теоретическая готовность, совокупность которых является целостным личностным образованием. The article formulates the key aspects of the readiness of future teachers-rehabilitation therapists to work in inclusive resource centers, such as readiness for pedagogical activity, practical readiness, psychological readiness, scientific and theoretical readiness, the totality of which is an integral personal education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4557
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гайденко К.А. Ключові аспекти готовності.pdf989.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.