Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4534
Назва: ЗАВДАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
Інші назви: ЗАДАЧИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОСТРАНСТВЕННЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У ДЕТЕЙ С ЗАДЕРЖКОЙ ПСИХИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАК ВАЖНОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ ПРОЦЕССА ПОДГОТОВКИ ИХ К ОБУЧЕНИЮ В ШКОЛЕ
TASKS OF FORMATION OF SPATIAL REPRESENTATIONS IN CHILDREN WITH MENTAL RETARDATION AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE PROCESS OF PREPARING THEM FOR LEARNING AT SCHOOL
Автори: Аразгелдієва, М. Б.
Аразгелдиева, М. Б.
Arazgeldieva, М.
Ключові слова: просторові уявлення
діти дошкільного віку
затримка психічного розвитку
магістерські роботи
пространственные представления
дети дошкольного возраста
задержка психического развития
магистерские работы
spatial representations
preschool children
impaired mental function
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Аразгелдієва М. Б. Завдання формування просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку як важлива складова процесу підготовки їх до навчання у школі / М. Б. Аразгелдієва // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 13–18.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі порушень просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку. Розглядається актуальність вивчення сформованості зазначених уявлень у дітей старшого дошкільного віку як один із показників їхньої готовності до навчання у школі. Описуються причини і наслідки порушень зорово-просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Статья посвящена проблеме нарушений пространственных представлений у детей с задержкой психического развития. Рассматривается актуальность изучения сформированности указанных представлений у детей старшего дошкольного возраста как один из показателей их готовности к обучению в школе. Описываются причины и последствия нарушений зрительно-пространственных представлений у детей с задержкой психического развития (ЗПР). The article is devoted to the problem of disorders of spatial representations in children with mental retardation. The urgency of studying the formation of these ideas in older preschool children is considered as one of the indicators of their readiness to study at school. The causes and consequences of visual-spatial disorders in children with mental retardation (MDR) are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4534
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аразгелдієва М.Б. Завдання формування просторових уявлень (1).pdf999.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.