Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4528
Title: СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ У СПІЛКУВАННІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
Other Titles: СТРАТЕГИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ПОТРЕБНОСТИ В ОБЩЕНИИ У ДЕТЕЙ С РАССТРОЙСТВАМИ АУТИСТИЧЕСКОГО СПЕКТРА
STRATEGY OF FORMATION OF THE NEED FOR COMMUNICATION IN OF CHILDREN WITH AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS
Authors: Маркова, Л. В.
Keywords: комунікативні потреби
комунікативна інтенція
розлади аутистичного спектру
комунікативні уміння
стадії емоційного розвитку
магістерські роботи
коммуникативные потребности
коммуникативная интенция
расстройства аутистического спектра
коммуникативные умения
стадии эмоционального развития
магистерские работы
communication needs
communicative intention
autism spectrum disorders
communication skills
stages of emotional development
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Маркова Л. В. Стратегія формування потреби у спілкуванні у дітей з розладами аустистичного спектру / Л. В. Маркова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 211–218.
Abstract: У статті аналізуються різні види підходів до формування комунікативних намірів у дітей з розладами аутистичного спектру, актуальність комплексної стратегії допомоги. В статье анализируются различные виды подходов к формированию коммуникативных намерений у детей с расстройствами аутистического спектра, актуальность комплексной стратегии помощи. The article analyzes different types of approaches to formation communicative intentions in children with autism spectrum disorders, relevance of a comprehensive assistance strategy.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4528
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.