Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривоніс, Д. О.-
dc.contributor.authorКривонос, Д. А.-
dc.contributor.authorKryvonis, D.-
dc.date.accessioned2021-04-05T07:29:23Z-
dc.date.available2021-04-05T07:29:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКривоніс Д. О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Д. О. Кривоніс // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 181–186.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4514-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні поняття щодо мовленнєвих порушень, а саме загального недорозвитку мовлення. Визначено необхідність застосування гри як засобу мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Доведено ефективність застосування гри, яка покращує та удосконалює мовні процеси та розвиває нові. В статье рассмотрены основные понятия речевых нарушений, а именно общего недоразвития речи. Определена необходимость применения игры как средства речевого развития у детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. Доказана эффективность применения игры, которая улучшает и совершенствует языковые процессы и развивает новые. The article considers the basic concepts of speech disorders, namely the general underdevelopment of speech. The necessity of using the game as a means of speech development in preschool children with general speech underdevelopment has been determined. The effectiveness of the game, which improves and enhances language processes and develops new ones, has been proven.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectзагальний недорозвиток мовленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectграuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectобщее недоразвитие речиuk_UA.UTF-8
dc.subjectиграuk_UA.UTF-8
dc.subjectдети дошкольного возрастаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectgeneral speech underdevelopmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectgameuk_UA.UTF-8
dc.subjectpreschool childrenuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleГра як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвитком мовленняuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИгра как средство речевого развития дошкольников с общим недоразвитием речиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeGame as a means of speech development of preschoolers with general speech underdevelopmentuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривоніс Д.О. Гра як засіб мовленнєвого розвитку.pdf997.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.