Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4498
Title: | ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ |
Other Titles: | ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИТАТЕЛЬСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ТЯЖЕЛЫМИ НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ CHARACTERISTICS OF READING COMPETENCE IN JUNIORS OF SCHOOLCHILDREN WITH SERIOUS SPEECH DISORDERS |
Authors: | Гуріна, К. В. |
Keywords: | читацька компетентність діти з тяжкими порушеннями мовлення читання дислексія магістерські роботи читательская компетентность дети с тяжелыми нарушениями речи чтение дислексия магистерские работы reading competence children with severe speech disorders reading dyslexia master's work |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Гуріна К. В. Характеристика читацької компетентності у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 84–89. |
Abstract: | У статті проаналізовано результати експериментального дослідження читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку. В статье проанализированы результаты экспериментального исследования читательской компетентности младших школьников с тяжелыми нарушениями речи младшего школьного возраста. The article analyzes the results of experimental research reading competence of junior schoolchildren with severe disorders speech of primary school age. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4498 |
Appears in Collections: | Кафедра спеціальної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуріна К.В. Характеристика читацької компетентності.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.