Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4453
Title: Ігрові методи діагностики булінгу як складник педагогічної майстерності вчителя початкових класів
Other Titles: Игровые методы диагностики буллинга как составляющая педагогического мастерства учителя начальных классов
Game methods of bullying diagnostics as a component of pedagogical skill of a primary school teacher
Authors: Філатова, Л. С.
Филатова, Л. С.
Filatova, L.
Keywords: булінг
ігрові методи
педагогічна майстерність
буллинг
игровые методы
педагогическое мастерство
bullying
game methods
pedagogical skills
Issue Date: 2021
Publisher: Otsuki Press, Scientific Publishing Center «InterConf»
Citation: Філатова Л. С. Ігрові методи діагностики булінгу як складник педагогічної майстерності вчителя початкових класів / Л. С. Філатова // Scientific Horizon in The Context of Social Crises : Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference, Tokyo, February 6-8, 2021. – Tokyo : Otsuki Press, 2021. – Pp. 355–359.
Abstract: У статті представлені ігрові методи діагностики булінгу (цькування), які можуть застосовуватися для створення безпечної атмосфери в групах (класах), виявлення колективів з підвищеним ризиком ситуацій цькування, як освітня і консультативна робота з вчителями і шкільною адміністрацією та підвищення рівня педагогічної майстерності вчителів початкових класів. В статье представлены игровые методы диагностики буллинга (травли), которые могут применяться для создания безопасной атмосферы в группах (классах), выявление коллективов с повышенным риском ситуаций травли, как образовательная и консультативная работа с учителями и школьной администрацией и повышения уровня педагогического мастерства учителей начальных классов. The article presents game methods for the diagnosis of bullying, which can be used to create a safe atmosphere in groups (classes), identify groups with an increased risk of bullying situations, as educational and advisory work with teachers and school administration, and improve the level of pedagogical skills of primary school teachers.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4453
ISBN: 978-4-272-00922-0
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.