Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4430
Title: До питання розробки дизайну упаковки виробів текстильної та легкої промисловості
Other Titles: К вопросу разработки дизайна упаковки изделий текстильной и легкой промышленности
On the development of packaging design for textile and light industry products
Authors: Каніковська, В. Г.
Keywords: графічний дизайн
упаковка
маркетинг
легка промисловість
текстильна промисловость
студентські роботи
графический дизайн
упаковка
маркетинг
легкая промышленность
текстильная промышленность
студенческие работы
graphic design
packaging
marketing
light industry
textile industry
student work
Issue Date: 16-Jun-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Каніковська В. Г. До питання розробки дизайну упаковки виробів текстильної та легкої промисловості / В. Г. Каніковська // Час мистецької освіти. Мистецька освіта: пошуки та відкриття : зб. ст. VІІІ Всеук. наук.-практ. конф., 16–17 черв. 2020 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Ч. 1. – С. 141–145.
Abstract: В статті висвітлюються питання класифікації, методики, етапів розробки графічного дизайну упаковки виробів текстильної та легкої промисловості, яка є невід’ємною частиною сучасної культури. В статті обґрунтовуються положення, що в сучасних умовах, коли комп'ютерні технології стали базою для розвинених нових методів створення зображення, проектування рекламного графічного дизайну упаковки неможливе без використання комп'ютерних програм. А також розглянута класифікація графічного дизайну упаковки зі структурною організацією двох типів: простої і складної. В статье освещаются вопросы классификации, методики, этапов разработки графического дизайна упаковки изделий текстильной и легкой промышленности, которая является неотъемлемой частью современной культуры. В статье обосновано, что в современных условиях, когда компьютерные технологии стали базой для развитых новых методов создания изображения, проектирование рекламного графического дизайна упаковки невозможно без использования компьютерных программ. А также рассмотрена классификация графического дизайна упаковки со структурной организацией двух типов: простой и сложной. The article covers the issues of classification, methods, stage of development of graphic design of packaging of textile and light industry products, which is anintegral part of modern culture. The article substantiates the position that in modern conditions, when computer technology has become the basis for developed new methods of image creation, the design оf advertising graphic design of packag ingisinconceivable without theuse of computer programs. And also the classification of graphic design of packing with the structural organization of two types is considered: simple and difficult.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4430
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каніковська В. Г. До питання розробки дизайну.pdf354.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.