Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4412
Title: Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної діяльності в класі постановки голосу
Other Titles: Подготовка будущего учителя музыкального искусства к музыкально-эстетической деятельности в классе постановки голоса
Тraining the future music teacher for musical and aesthetic activities in the voice staging class
Authors: Соколова, А. В
Цай, Іньін
Соколова, А. В.
Цай, Иньин
Sokolova, A.
Cai, Yinying
Keywords: майбутній вчитель музичного мистецтва
діяльність
музично-естетична діяльність
пыдготовка вчителыв музичного мистецтва
компетенції
постановка голосу
будущий учитель музыкального искусства
деятельность
музыкально-эстетическая деятельность
подготовка будущих учителей музыкального искусства
компетенции
постановка голоса
future Music teacher
activity
musical and aesthetic activity
training future Music teacher
competencies
voice staging
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди: видавництво "Мітра"
Citation: Соколова А. В. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної діяльності в класі постановки голосу / А. В. Соколова, Іньін Цай // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 12 груд. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Жешув. ун-т, Пед. ун-т Чендус. ун-ту ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків : Мітра, 2019. – С. 385–389.
Abstract: У статті викладено результати теоретичного аналізу поглядів вітчизняних науковців щодо професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, розкрито сутність та зміст його музично-естетичної діяльності в класі постановки голосу. В статье изложены результаты теоретического анализа взглядов отечественных ученых о профессиональной подготовки будущего учителя музыкального искусства, раскрыта сущность и содержание его музыкально-эстетической деятельности в классе постановки голоса. The article presents the results of the theoretical analysis of the national scientists' views on the professional training of a future Music teacher. The authors have revealed the essence and content of his musical and aesthetic activity in the class of voice staging.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4412
ISBN: 978-966-8196-19-5
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.