Аналіз зарубіжного досвіду розвитку інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Розвиток інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів України нині є нагальною необхідністю сьогодення. Вважаємо, що впровадження зарубіжного досвіду в напрямі окресленої проблеми, накопиченого різними країнами світу, є вкрай корисним та необхідним для підвищення якості середньої, вищої та післядипломної систем освіти нашої країни. Развитие инклюзивной компетентности учителей общеобразовательных учебных заведений Украины в настоящее время является насущной необходимостью сегодняшнего дня. Считаем, что внедрение зарубежного опыта в направлении обозначенной проблемы, накопленного различными странами мира, является крайне полезным и необходимым для повышения качества среднего, высшего и последипломного систем образования нашей страны. The development of inclusive competence of teachers of general educational institutions of Ukraine is currently an urgent need today. We believe that the introduction of foreign experience in the direction of this problem, accumulated by various countries of the world, is extremely useful and necessary for improving the quality of secondary, higher and postgraduate education systems in our country.
Опис
Ключові слова
зарубіжний досвід, інклюзивна компетентность, вчителі, загальноосвітні навчальні заклади, українське суспільство, зарубежный опыт, инклюзивная компетентность, учителя, общеобразовательные учебные заведения, украинское общество, foreign experience, inclusive competence, teachers, general educational institutions, ukrainian society
Цитування
Бойчук Ю. Д. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер // Новий Колегiум. – 2018. – № 1. – С. 62–67.