Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4399
Title: Теоретичні аспекти формування математичних здібностей у дітей з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку
Other Titles: Теоретические аспекты формирования математических способностей у детей с тяжелыми нарушениями речевого развития
Theoretical aspects of the formation of mathematical abilities in children with severe speech impairment
Authors: Халімовська, М. М.
Khalimovska, М.
Keywords: математичні уявлення
порушення мовлення
патологія мовлення
важкі порушення мовленнєвого розвитку
математические представления
нарушение речи
патология речи
тяжелые нарушения речевого развити
mathematical representations
speech impairment
speech pathology
severe speech development disorders.
Issue Date: 20-Sep-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Халімовська М. М. Теоретичні аспекти формування математичних здібностей у дітей з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку / М. М. Халымовська // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 верес. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. Т. Ю. Маркіної, А. Б. Чаплигіної, Т. Є. Комісової. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 190–192.
Abstract: Проведено аналіз спеціальної літератури з проблеми формування математичних здібностей у дітей з важкими порушеннями мовленнєвого розвитку. Проведен анализ специальной литературы по проблеме формирования математических способностей у детей с тяжелыми нарушениями речевого развития. The analysis of special literature on the problem of the formation of mathematical abilities in children with severe speech development disorders is carried out.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4399
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Халімовська М. М. .pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.