Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4384
Title: Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів під час педагогічних практик
Other Titles: Подготовка будущих учителей музыкального искусства к интегрированному обучению учащихся во время педагогических практик
Preparing future music teachers for integrated student learning during pedagogical practices
Authors: Жуков, В. П.
Zhukov, V.
Keywords: майбутній учитель музичного мистецтва
учень
інтегроване навчання
підготовка учителів музичного мистецтва
педагогічна практика
будущий учитель музыкального искусства
ученик
интегрированное обучение
подготовка будущих учителей музыкального искусства
педагогическая практика
future musical art teacher
student
integrated training
preparation musical art teacher
pedagogical practice
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Жуков В. П. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів під час педагогічних практик / В. П. Жуков // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 12 груд. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Жешув. ун-т, Пед. ун-т Чендус. ун-ту ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків : Мітра, 2020. – С. 170–173.
Abstract: Автором розкрито зміст роботи з підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів під час педагогічних практик. Наведено приклади інтегрованих уроків, які були розроблені й проведені студентами-практикантами, а також запропоновано завдання інтегрованого характеру для школярів. Автором раскрыто содержание работы по подготовке будущих учителей музыкального искусства к интегрированному обучению учащихся педагогических практик. Приведены примеры интегрированных уроков, которые были разработаны и проведены студентами-практикантами, а также предложены задания интегрированного характера для школьников. The author has revealed the content of the work on preparing future musical art teachers for integrated training of students during pedagogical practices. The examples of integrated lessons that were developed and conducted by student practitioners have been presented, as well as the integrated tasks for schoolchildren have been suggested. .
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4384
ISBN: 978-966-8196-19-5
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жуков В. П. Підготовка майбутніх учителів.pdf655.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.